Bulletus Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) IKKE glem dette fabelaktige rpg spillet, samma stilen som Baldurs Gate, Ice windale og Planescape Torment .Litt vanskeligere rent combatmessig ,men du deven for et spill. Spillte det for mange år siden. http://www.gog.com/en/gamecard/the_temple_of_elemental_evil Vanvittig billlig.MYE morro ! Endret 14. oktober 2010 av Bulletus Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) IKKE glem dette fabelaktige rpg spillet, samma stilen som Baldurs Gate, Ice windale og Planescape Torment .Litt vanskeligere rent combatmessig ,men du deven for et spill. Spillte det for mange år siden. http://www.gog.com/e..._elemental_evil Vanvittig billlig.MYE morro ! Slenger meg på og anbefaler det jeg også: Måtte bare ha det når det koster 5.99 Dollar er det et røverkjøp:) Endret 15. oktober 2010 av John Fredrik Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ble kjøp her også, litt teit siden jeg allerede har det i hylla, men pytt sann! Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Det koster jo ikke mer enn en halv utepils Skummel atmosfære.Må bare bli ferdig med Planescape Torment først , så snuser jeg på det igjen Endret 16. oktober 2010 av Bulletus Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Har orginalen i boden en eller annen plass. Husker jeg forhåndsbestilte den, og "løp" til butikken for å hente. Spilte ikke langt. Ble stresset over den kontroll systemet og den tåplige "sirkel meny" tingen. Da jeg sikket på bildene igjen, kom den dårlig opplevelsen tilbake.... Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det må du gjerne forklare i litt mer detaljer. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Husker det som et litt mørkt og dystert rpg , satt som et skudd for min del Lenke til kommentar
Fabian1105 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Dette har jeg ventet på! Elsket spillet, men mistet cd'en. Noen som vet om "circle of 8"-moden er kompatibel med den nedlastbare versjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå