Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SNIKTITT: HTC Trophy med nye Windows

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg liker wp7 og kommer nok til å handle en med wp7, tror neppe det blir en av disse da men. og htc blir det neppe hvis de skal ha det sensegreiene sine på denne også.

uansett, reagerer litt på at du syns 2-3 sek er raskt å åpne kameraet? min google nexus one bruker kanskje 0.5sek på dette. maks 1 sek. alt annet med wp7 ser forsåvidt sykt raskt og smooth ut. det er herlig da!

Lenke til kommentar

... tror neppe det blir en av disse da men. og htc blir det neppe hvis de skal ha det sensegreiene sine på denne også.

Sense vil være en samling applikasjoner du kommer til ved å åpne Sense Hub. Telefonen kjører med andre ord standard Windows Phone 7-grensesnitt. Vil du ikke ha Sense er det bare å skjule Sense-knappen. Å velge bort en Windows Phone 7-mobil fordi den har Sense, blir som å droppe Nokia fordi den har stoppeklokke. :)

Espen

Lenke til kommentar

Om noen så lanseringen av WP7 så hadde de en live-demo der de hadde telefonen låst, i lomma. Han dro den opp, puncha kameratasten og tok bildet, alt på rundt 2-3 sekunder. Det er BLODRASKT og imponerende.

Er spent på W7, gleder meg til å prøve det og er varsom optimist. Det skal mye til for å "ta" Android og få meg til å bytte ut min kjære Nexus One.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...