sailorduck_InnleggNO Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei! Jeg er på en båt der vi har trødløst nett for mannskapet. jer er den stolte eier av en HTC Desire, og vil gjerne inn på det nettet. MEN, ruteren, en Dlink, samt linjen til land er satt opp slik at vi må bruke proxy. Når man bruker Internet explorer gjør man det på følgende vis: Alternativ for internet -> Tilkoblinger -> LAN Instillinger - > Proxy server -> Adresse:10.50.x.xxx Port:80 Jeg trenger råd om hvordan jeg gjør det samme på min HTC Desire.... Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det ser ut til at Proxy-støtten bare finnes på enkelte modifiserte versjoner. Her er "bug-en" meldt inn til Google, men det ser ikke ut til at de har løst saken enda: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=1273 Lenke til kommentar
sailorduck_InnleggNO Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Er vel bare og vente på Android 3.0 da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå