Ernie Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 bruker eDonkey 2000 jeg. Funker bra til å få ned programvare. Hvis du bruker en spesielt nettsted vil du få enda mer utbytte av eDonkey 2000, men jeg liker ikke tynn is så jeg skal ikke nevne det her. Sier bare delereaktor. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 delereaktor har blitt linka til mange ganger så du bør føle deg ganske trygg. DU finner MYE "down under" i ed2k. Sier såpass at det fins mange sider med ting og tang som du ikke finner på google. bare prøv shareaza du, tviler veldig sterkt på at du kommer til og angre. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har brukt soulseek i et halvt år nå, og klarer ikke finne noen som er bedre... når det gjelder musikk i hvertfall! Har prøvd kazaa, winmx osv... Alle sier at kazaa er best, men jeg synes den suger! Audiogalaxy var klart kongen så lenge den levde.. Hva er din mening? Audio galaxy er vel egentlig enda oppe? Bare at den bruker foldershare isteden? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 eh. *kremt* Ingen som bruker eMule? v.0.29c er nettopp ute. Prøv det. Selv om du kanskje ikke får de vanvittige hastighetene med det finner du ALT der. -prøv- Hvor kan jeg få tak i eMule? Koster programmet noe? Takker Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 oDc er jo k0ngeprogrammet Har brukt WinMx, edonkey, emule og ca de fleste andre, men kom fram til at oDc var det beste for mitt bruk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 dc++ er uten tvil best om du har SKIKKELIG masse feriefilmer og lignende. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Vitsen med å bump'e en ett år gammel tråd da, folkens?! Stenges av obvious reasons! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg