zobeon Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg har brukt soulseek i et halvt år nå, og klarer ikke finne noen som er bedre... når det gjelder musikk i hvertfall! Har prøvd kazaa, winmx osv... Alle sier at kazaa er best, men jeg synes den suger! Audiogalaxy var klart kongen så lenge den levde.. Hva er din mening? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 dc++ jeg foretrekker oDC som er samme greia Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Kan noen forklare meg hvordan dc funker?Jeg skjønner ingenting av det der.Jeg klarer aldri å bli connekta og den ene gangen jeg ble det fikk jeg ikke lastet ned noen ting.Alt bare la seg i kø.. Er dc+ bedre?Noe sted jeg kan få lastet det ned som garantert virker? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 MYE bedre! last ned oDC HER! og husk; ikke last ned ulovelig programvare :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 og husk; ikke last ned ulovelig programvare :wink: .. bare private ferie-filmer og word-dokumenter. har fått sansen for www.shareaza.com .. tar seg av edonkey, gnutella og bittorrent-downloads. så har man dc++ i tillegg, og da har man nok word-dokumenter til å vare et helt liv. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Ehh Nå er jeg blitt connected men når jeg søker så finner jeg ingenting?Det skjer liksom ikke noe... Og selvfølgelig skal jeg ikke laste ned noe ulovlig Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg har brukt soulseek i et halvt år nå, og klarer ikke finne noen som er bedre... når det gjelder musikk i hvertfall! Har prøvd kazaa, winmx osv... Alle sier at kazaa er best, men jeg synes den suger! Audiogalaxy var klart kongen så lenge den levde.. Hva er din mening? Enig med deg i at Audiogalaxy var det beste når det var på markedet.... Ellers bruker eg DC++ og Kazaa Lite, greier meg lenge med det.... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 [snikreklame] De som sliter med DC++ kan jo sjekke guiden min [/snikreklame] Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Takk for guiden! Måtte bruke passive mode.Nå funker det endelig.... :smile: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 eh. *kremt* Ingen som bruker eMule? v.0.29c er nettopp ute. Prøv det. Selv om du kanskje ikke får de vanvittige hastighetene med det finner du ALT der. -prøv- Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 shareaza tar seg av emule/gnutella/bittorrent-downloads.. alt i ett program. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Er eMule utsatt for spaning fra RIAA og annen møkk sånn som kazaa og grokster m.fl. eller? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 og husk; ikke last ned ulovelig programvare :wink: .. bare private ferie-filmer og word-dokumenter. Slike ting er viktig Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 .. bare private ferie-filmer og word-dokumenter. Er det Pamelas private feriefilmer du tenker på? :wink: Lenke til kommentar
Bose Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 .. bare private ferie-filmer og word-dokumenter. Er det Pamelas private feriefilmer du tenker på? :wink: Nei. Det er hans PRIVATE filmer. Finner dem snart på kazaa Trenger litt mer i samlinga mi.. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 koster shareza penger? vil lasta ned bittorent hos en venn, og den var fucking dyr! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 eh. *kremt* Ingen som bruker eMule? v.0.29c er nettopp ute. Prøv det. Selv om du kanskje ikke får de vanvittige hastighetene med det finner du ALT der. -prøv- I tillegg så er det så godt som INGEN fake files der...men jeg bruker eDonkey uansett... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 koster shareza penger? vil lasta ned bittorent hos en venn, og den var fucking dyr! du BETALTE ikke for bit torrent??? du har blitt LURT hvis det er tilfellet... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 shareaza tar seg av emule/gnutella/bittorrent-downloads.. alt i ett program. flott du har fått sansen for shareaza. Har hatt sansen for det programmet en stund. Kansje reklameringen på dette forumet har hjulpet? bt er bra og GRATIS. Prøver og lage en shareaza guide/faq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg