OHJohansen Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Du får ikke kjøpt en bedre flatskjerm nå enn Philips 9705. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Panasonic sin V20 er bedre. Lenke til kommentar
Gjest gjesten Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 For den har du selv, eller....? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Så du som har Panasonic V20 har testa alle tver? Philips 9705 er nok den beste, den blir testa av folk som tester tver. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Philips lager rett og slett ikke tv'er som er best... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Finnes svært få tester av PFL 9705 på nettet, så det er vanskelig å for øyeblikket om dette er den beste du vil få tak i, selv om dette er Teknofil.no's påstand. Har personlig sett denne i aksjon og er særdeles imponert, men Panasonic VT20 er nok bedre på noen områder. Derimot, 9705 har en overlegen detaljgrad i bildet. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Har selv denne TVen og må si meg enig med anmelder i det aller meste. Kan nevnes at foten også fungerer som veggfeste. Wifi Media Connect er også inkludert og er et program som streamer lyd og bilde fra pc til TVen enten trådløst eller gjennom kablet nettverk. Krever at en kjører 5 GHz trådløst, har selv 2,4GHz og da hakker lyd og video for mye til at det kan brukes til film/musikk. NetTv-funksjonen tilbyr også filmleie, noe som kan være greit dersom en ikke har muligheten til det gjennom sin TV-leverandør. Når det gjelder Ambilight så er det en funksjon som burde vært alle TV-eiere forunt. Kan ikke se for meg å kjøpe en TV uten Ambilight i nærmeste framtid, så blir nok Philips neste gang også Til den nette sum av 17999 var det ingen tvil om at dette var TVen jeg skulle ha, og gjett om jeg er fornøyd hehe:D Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Philips 46PFL8605H Et bra alternativ for oss som ikke er mange millionærer ? Det er en tv jeg lurer på å kjøpe selv om jeg synes den er litt for dyr.Finner ikke så mye på nett om den. Det er også viktig at den holder 10 til 12 år. Philips lager de solide holdbare tver ? Blir syk av alle de rike klysene som skal by tte ut alt sitt jordiske gods hvert tredje år eller oftere ! Et helt vanvittig overforbruk ting skal være solide og holdbare ! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Når disse "rike klysene" bytter ut tven så betyr det at noen andre får kjøpt den brukt til en bedre pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg