Gå til innhold

iPhone 4 knuser nesten dobbelt så ofte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står nå virkelig ikke på Corning sine sider at iPhone 4 bruker gorillaglass :) Når de lister opp Meizu sin M8 som reklame for at den bruker gorillaglass (som er en iPhone-ripoff fra Kina), så burde de hvertfall ha listet opp iPhone 4. Det at iPhone 4 bruker glass laget av en form for kvartssand og aluminium.

 

Kilde: http://www.corning.com/gorillaglass/devices.aspx

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

EXPERT? Alle vet at EXPERT er en dyr butikk.. dårlig utvalg og treg service... om du ikke visste det så vet du det kanskje nå (: Til og med Elkjøp er bedre.. men unngå Lefdal.. de ville ikke reparere den gamle Nokiaen min, fordi den var allerede sendt in "for mange ganger" (3 ganger), jeg fikk ingenting tilbake og måtte kjøpe ny. Elkjøp har jeg bedre erfaring med.. hyggeligere folk der og de har mere empati og respekt for kundene.. det er min erfaring. Sikker andre som er uenige da

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

... men unngå Lefdal.. de ville ikke reparere den gamle Nokiaen min, fordi den var allerede sendt in "for mange ganger" (3 ganger), jeg fikk ingenting tilbake og måtte kjøpe ny.

Da har du blitt kraftig lurt. Etter tre reparasjoner har du retten på din side til å heve kjøpet eller bytte mot et produkt i samme prisklasse. Om de nektet deg behandling har de mer eller mindre brutt loven og du burde følge opp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...