Gå til innhold

I Am Alive - Ubisoft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har tidligere vært mye omtalt, men det har blitt utsatt:

http://en.wikipedia.org/wiki/I_Am_Alive

Jeg synes Gameplay-delen høres vanvittig spennende ut iallefall:

The player controls Adam in a first person perspective. The player can use various tactics to stay alive, including using an empty gun to threaten enemies, finding food and water around the city in order to keep Adam alive and healthy and use of actual live weapons, including pistols, machine guns, and grenades if found. The player can also drive abandoned vehicles, driving the vehicles will be in the traditional third-person view, and running or walking can be toggled between first and third person.
Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Det har tidligere vært mye omtalt, men det har blitt utsatt:

http://en.wikipedia.org/wiki/I_Am_Alive

Jeg synes Gameplay-delen høres vanvittig spennende ut iallefall:

The player controls Adam in a first person perspective. The player can use various tactics to stay alive, including using an empty gun to threaten enemies, finding food and water around the city in order to keep Adam alive and healthy and use of actual live weapons, including pistols, machine guns, and grenades if found. The player can also drive abandoned vehicles, driving the vehicles will be in the traditional third-person view, and running or walking can be toggled between first and third person.

Oh, så det blir ett slags Sandbox spill? Hørest utrolig spennende ut!

Lenke til kommentar

Det er også et annet spill med samme som også blir laget hvis jeg husker riktig. Dette spillet virker interessant, forhåpentligvis greier de å holde fokuset og produsere et bra spill.

Så lenge de ikke går i fella med å tro at alt som beveger seg er din fiende etter en naturkatastrofe så kan et slikt spill bli riktig så bra.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...