Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 det er rart at på sammenligningen at n8 får 162 poeng, mens desire bare får 149. desire skal liksom være en 6-er Brukt N8 i noen dager nå. Heldigvis ikke så treg som mange skal ha det til. Den henger seg av og til, men det blir nok rettet snart. Føler jeg har gjort ett kupp til 3600 kroner Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er det noen butikker som har denne på lager i silver white? Telenor har den i Dark gray og Green men ikke silver white. Jeg forhåndsbetillte i juni men den blir jo stadig utsatt... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hatt denne en uke nå og er kjempefornøyd. Enig i at det var litt knotete i starten med Symbian3 (kommer fra IPhone 3GS), men funker som bare det nå og telefonen er rask i massevis. Perfekt til å ta vare på og dele alle øyeblikkene som oppstår når du minst venter det! Kjøpte min på telenor.no til 3200 totalpris med et års abonnement - ulåst! Røverkjøp! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Dette er ikke en telefon som fortjener en 5-er. Ser at dere konkluderer med at N8 er den beste kameratelefonen på markedet. Jeg leste en test der de sammenlignet N8 sine bilder med andre typiske kameratelefoner, og der var dommen klar: N8 har ikke det beste mobilkameraet. Har selv prøvd telefonen. Og gudhjelpemeg for et komplett kaos i menyer og startskjerm. Ble rett og slett irritert. Samtidig blir den fort treg, etter en litt bruk. Nei, dette er ikke noe "flaggskip". Kanskje Nokia sitt flaggskip, men den ligger milevis bak f.eks HTC og andre Android telefoner. Nei, jeg spår videre fall i Nokias salgstall, og ansetter de ikke nye designere som kan designe et UI som er tiltalende og funksjonelt, så blir deres hjertebarn snart deres død... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kanskje Grensesnittet kan få en viss wow-faktor med SPB Mobile Shell 3.7 for N8? http://nokiaexperts.com/nokia-n8-handson-spb-mobile-shell-37/ Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Dette er en treig dinosaur. At Nokia enda slår på den døde hesten som er Symbian er for meg uforståelig. Terningkast fem er altfor mye og direkte misvisende. Sammenlignet med iPhone og Android-mobiler så får man mye mindre for pengene her. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Dere reklamerer for SLideIT, sikkert bra program det, men på N8 blir skjermen sort når en trykker på tastaturet og ikke er tastaturet norsk heller. Men ellers en god test selv om jeg akkurat mistet 30,-! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Er den tung?????????????????? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg er superfornøyd med min N8 Knall bilder og god telefon ellers, god og holde i hånda i forhold til Xperia ,iphone å galaxy 9000. jeg betalte 1300kt på Telekiosken med superpluss abb. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ikke ta hard reset på den i alle fall. Det løste problemene jeg slet med, men QtWebKit som er grunnprogrammet for bl.a. OVI Store forsvant og kan ikke installeres igjen manuelt. Hodepine. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er rimelig skuffa over at nokia ikke kom med noe bedre.. ikonene sku minst vært frisket opp med noe som ikke hadde bismak av s60v5.. skjermen er kornete i forhold til alle konkurentene.. med tanke på at amoled bare har 2 sub pixler mot 3 på lcd så blir det ikke mye å skryte av.. den virkelige oppløsningen er på nivå med den første iphone telefonen som ble laget.. på hvit skjerm er det opp til 330% høyere strømmforbruk i forhold til vanlig gammeldags lcd.. slcd bruker enda mye mindre strømm enn lcd.. skal du sitte mye på nett så vil amoled tappe batteriet raskere enn slcd.. enda må du slite med dårlig oppløsning og feil kalibrerte farger.. amoled blir kalibrert sånn pga hvite og lyse pixler bruker mye strømm på amoled.. mørke og fargerike skjermer er eneste plassen amoled sparer strømm i forhold til slcd.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hahaa, denne mobilen har kjempebra hardware, men symbian suger balle. Serr nokia, kjør android eller wp7 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er kjempefornøyd, bortsett fra litt dårlig lyd i radioen. Mye lettere å sette seg inn i symbian^3 enn i android, når en er vant til nokia fra før. Personlig syns jeg at android er et altfor tungvindt os, men så har jeg bare tastet litt på andres telefoner. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Lydkvalitet? er den bedre en iPhone4? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det står ingenting om nettkvaliteten? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nettkvaliteten? N8 har WLAN IEEE 802.11 b/g/n (Wireless-N) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Dere har glemt en vesentlig del av denne tlf! Den har også dolby digital som gir deg 5.1 lyd via 720p video! ;D Lenke til kommentar
min-mening Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg er meget fornøyd med min Nokia N8. Jeg synes den er grei og enkel å bruke. Særlig er jeg fornøyd med kamra og gratis GPS kart/navigasjon med stemmestyring av kjørereting/veivalg som jeg har prøvd. Varsler når jeg skal svinge før vegkryss, om skiltet fart overskrides og om det er veikontroll mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg