mobilen.no Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Endelig gjør Nokia comeback i tungvektsklassen. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 hvor mye stråler den? :o Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lekker telefon men blir ikke kjøp før jeg får testet symbian3 skikkelig! Og blir ikke Desire levert med LCD-skjerm nå grunnet leveringsproblemer med amoled-skjermene? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Htc Desire leveres ikke lenger med Amoled skjerm, den bruker S-LCD i vidre produksjon Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Nokia N8 er den nye HTC Desire Knalltelefon men knallsterkt kamera Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Trekker pga. prisnivå ? Som er MYE lavere enn hva både Galaxy S, Iphone og Desire hadde når de kom ut, Telefonen plukker du opp til under 4000 kr på mange butikker.. Dårlig å trekke for det. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 høy pris? underkant av 4000,- er ikke så dyrt i forhold, og min er ikke treg i det hele tatt:P Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hvor mye stråler den? :o 1.02 W/kg, ifølge www.gsmarena.com Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Den henger etter på noen få punkter, men slår det meste på andre vesetlige punkter: hdmi bluetooth 3 kamera lav pris Så det den henger vel ikke etter konkurentene på disse områdene, eller er det gammeldags og ha hdmi, bluetooth osv Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Synes det er rart at den blir trukket i score grunnet høy pris når den er billigere enn iphone og htc desire. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Nå skal det vel også kommenteres at denne telefonen er allerde klar for 4g nettet som blant annet netcom bygger ut i disse dager Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 treg reaksjon i brukergrensesnittet.... Prøv den uten temaeffekter og ikke ha 20 aps åpne samtidig Da blir den rimelig kjappere. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 treg reaksjon i brukergrensesnittet.... Prøv den uten temaeffekter og ikke ha 20 aps åpne samtidig Da blir den rimelig kjappere. Dersom dette er tilfellet, så vil jeg si at Android er bedre optimalisert enn Symbian^3. Android lukker programmer etter behov dersom det blir for mye som ligger i bakgrunnen. Man har da en prioritet på de forskjellige appene, slik at de viktige appene kjører uansett, mens f.eks sudoku kan avsluttes uten problem. Har forøvrig aldri prøvd N8 selv, så utover det skal jeg ikke kommentere den Ellers så nevner flere at Desire er/var dyrere enn N8. Dette er feil, da jeg kjøpe min Desire ved lansering til kr 3.900,- (inklusiv frakt). Ser at N8 ligger på ca kr 4.050,- iflg sidene her. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Både lefdal og netonnet selger den for 3699,- De har den riktignok ikke på lager enda. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Vent i noen måneder da vel da vil prisen gå ned Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fikk denne da den kom ut. Er veldig fornøyd. Blir enda bedre med oppgraderingene som vil komme inn tror jeg. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det vil nok komme oppdateringer som vil fikse problemene og jeg synes ikke at den er spesielt dyr! jeg vil gi en 6`er for den!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Tror jeg lar Nokia polere kantene med N8, så blir brukergensesnittet bra når de slipper apparatuser med MeeGO. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Den er treg, den henger seg opp og menysystemet er rotete, ja nå er Nokia tilbake i tungvektsklassen... Mobiltestere må være et eget folkeslag. Masse å utsette på denne som burde plassere telefonen midt på treet. Designet derimot er så sexy at de blir en 5'er allikevel. Hva med å se på egenskaper og legge igjen subjektive hormoner hjemm. Skjerp dere. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Bra test! Har bestemt meg for lenge siden for at jeg skulle ha denne mobilen, men testen forsterket det positive inntrykket jeg allerede har av mobilen. Jeg er klar over at Symbian ikke er det mest brukervennlige OS'et, og at telefonen ikke har topp RAM og prosessor, men det gjør ingenting for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg