Odesseiron Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Nå er danskene godt i gang med spill nummer to. Les hele saken Lenke til kommentar
Tyrian74 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Gleder meg Limbo var jo et kunstverk av et spill Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Limbo var greit ja, men ikke verdt 1200 microsoft poeng. 800 maks. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Limbo var greit ja, men ikke verdt 1200 microsoft poeng. 800 maks. Tullball. Limbo var verdt 2400 mp. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Limbo var greit ja, men ikke verdt 1200 microsoft poeng. 800 maks. Tullball. Limbo var verdt 2400 mp. Om du vil betale grisesummer for oppgraderte flash spill så får det være din ting. Lenke til kommentar
Mr. Merry Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Limbo var greit ja, men ikke verdt 1200 microsoft poeng. 800 maks. Tullball. Limbo var verdt 2400 mp. Om du vil betale grisesummer for oppgraderte flash spill så får det være din ting. Når ekstra 5 maps på MW2 koster 1200MP så synes jeg i alle fall at Limbo er verdt de 1200. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Limbo var lett verdt 1200mp, men det er ikke til å komme unna at det var veldig kort. Uansett; kvantitet<kvalitet Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hadde lett betalt 2400 poeng for Limbo. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 800 eller 400 hadde vært fint. Jeg har i grunnen ikke rundet Limbo enda, så ja. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Limbo var en herlig dystopisk perle av et spill. Som nevnt er lengden det eneste negative med spillet egentlig, men jeg har ikke noe imot å betale 1200 poeng for å støtte studioet bak et slikt fantastisk spill! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har ikke noe problem å betale 1200 poeng for Limbo(Gud vet, jeg gjorde det), men en prislapp på 800 poeng ville vært mer passende. Til og med 400 poeng for Limbo ville vært passende, men de fleste på XBLA har blitt griske. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det er vel fortsatt kun Mircosoft som er griske, og man skal ikke se bort i fra at spillet ville vært billigere hadde det ikke vært eksklusivt. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Nå kjenner ikke jeg til prisstrategien til MS, men det er nå enkelte spill som enda har en fornuftig prislapp. DR: Case Zero for eksempel. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg sier ikke at det jeg uttalte i forrige post nødvendigvis er tilfelle, men det kan være et av flerfoldige faktorer. DR.Case Zero kan jo tenkes var billigere fordi folk kjenner til serien og derfor er det større sannsynlighet at det ville bli kjøpt enn f.eks et helt nytt produkt som jo Limbo er. Lenke til kommentar
Tyrian74 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Enig at Limbo er et kort spill.. men det som er utfordringen er å klare alle achievements da Mangler bare en.. som jeg sliter litt med og det er den der man skal runde spillet ved bare å dø 5 ganger eller mindre ! Eller er replay verdien lik null ! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 DR.Case Zero kan jo tenkes var billigere fordi folk kjenner til serien og derfor er det større sannsynlighet at det ville bli kjøpt enn f.eks et helt nytt produkt som jo Limbo er. Haha! Skjønner ikke helt logikken din her, gitt. Du mener at folk er mer tilbøyelige til å betale store summer for et nytt/ukjent spill enn for et spill i en velkjent, suksessfull kvalitetsserie? Jeg vil påstå akkurat det motsatte. Kjøper du et spill du har ingen erfaring med tar du selvsagt sjanser... og du tar gjerne sjanser når prisen er hyggelig. Det er akkurat derfor brettpakkene til Modern Warfare 2 er latterlig overpriset: massene elsker spillet og vil gjerne bla opp grove summer for et par-tre nye brett. Så lenge de er med på det er det bare for Activision å presse prisene opp og le hele veien til banken. World of Goo solgte meget godt til dels fordi det var et smått genialt spill, men også fordi prisen gjorde at folk gjerne tok sjansen. Limbo derimot må stole på at de gode anmeldelsene vil være nok. Og det er de forsåvidt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Haha! Skjønner ikke helt logikken din her, gitt.Du mener at folk er mer tilbøyelige til å betale store summer for et nytt/ukjent spill enn for et spill i en velkjent, suksessfull kvalitetsserie? Jeg vil påstå akkurat det motsatte. Kjøper du et spill du har ingen erfaring med tar du selvsagt sjanser... og du tar gjerne sjanser når prisen er hyggelig. Jeg sier ikke at det er tilfelle, det er en MULIGHET, på samme måte som det er en mulighet at de bommet stygt på pris-forslaget på siste økonomimøtet, på samme måte som de kan ha hatt uante utgifter som vi ikke er klare over (som representanten for spill-selskapet jo sier i intervjuet så hadde de en ganske så fin avtale i tilfelle det skulle bli tap, kanskje høyere pris på produktet er en konsekvens av det?). Det kan også hende at Konami bommet stygt på prisen, eller at de tenkte de skulle være såpass greie med prisen siden det jo kun er en prequel? Det er akkurat derfor brettpakkene til Modern Warfare 2 er latterlig overpriset: massene elsker spillet og vil gjerne bla opp grove summer for et par-tre nye brett. Så lenge de er med på det er det bare for Activision å presse prisene opp og le hele veien til banken. Selv om Activision har gitt Gamere verden over inntrykket av at de er gjerrige kryp så betyr det ikke at alle spill-selskap liker å sette blodpriser på produktene sine. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg sier ikke at det jeg uttalte i forrige post nødvendigvis er tilfelle, men det kan være et av flerfoldige faktorer. DR.Case Zero kan jo tenkes var billigere fordi folk kjenner til serien og derfor er det større sannsynlighet at det ville bli kjøpt enn f.eks et helt nytt produkt som jo Limbo er. Nå skal det nevnes at det var en artikkel om Case Zero her på Gamer, der sa skaperne at de gikk i minus med det. Det var mest ment til å være god reklame og skape hype rundt Dead Rising 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå