Gå til innhold

America's Army 3

Anbefalte innlegg

Hallo, eg spelte ein del America's Army 3 litt tilbake i tid, men få folk snakka i mikrofonane og det vart kjedleg utan noko form for taktisk spill, som spelet er basert på. Så eg tenke vi her i Gamer kunne lage ein klan, eller noko liknande.

Tenkte vi kunne finne ut kva roller som passer til forskjellige folk, bruke noko som ventrillo, eller TeamSpeak eller Skype til å kommunisere, går jo og an å bruke ingame chat men det er vell push-to-talk. Vist eg ikkje tar heilt feil så består eit lag av 16(?) folk, og ein squad av 4(?). Nokon som kunne tenke seg å vere med? hadde vert spesielt fint no når eg har haust ferie sidan det er lite å gjere på, eller til vinterferien. Det blir som regel veldig lite speling i veka sia eg har skule og slikt.

- Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AA3 husker jeg at jeg spilte når det var helt nytt... var så mange bugs at jeg la det fra meg i 6 måneder.

Prøvde det for litt siden, supert spill, anbefaler alle å prøve det!

Du kan forøvrig laste det ned GRATIS på steam.

ville du ha blitt med om vi lagde ein klan?

Lenke til kommentar

AA3 husker jeg at jeg spilte når det var helt nytt... var så mange bugs at jeg la det fra meg i 6 måneder.

Prøvde det for litt siden, supert spill, anbefaler alle å prøve det!

Du kan forøvrig laste det ned GRATIS på steam.

ville du ha blitt med om vi lagde ein klan?

Spiller CoD4, HoN, SC2 og snart Fable III, så blir nok smått med tid der altså.

EDIT; Folka kan låne 5-6 slots på Ventrilo servern min om nødvendig, kontakt meg på PM :)

De har vel ikke patchet det skikkelig siden? Er det kommet flere unlocks eller er det bare basisene fremdeles? Utviklerteamet ble vel sparket rett etter release?

AA3 er blitt ganske greit, vet ikke om trainings osv. men multiplayer delen er awesome hvis du klarer å treffe og ikke bare

spray 'n pray' MW2 style :D

Endret av Nightmare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...