Øystein.F. Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Frå asken til elden er berre forordet på kva Gabriel må gjennom. Les hele saken Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 God anmeldelse av et fantastisk spill! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg så masse potensiale i Jericho jeg, selv om det hadde en del åpenbare feil og Clive Barker sin uvane med å klistre navnet sitt overalt fort ble litt slitsom. Demoen ga forsåvidt mersmak, men det er så mange spill denne måneden. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 "Og so har me juksa litt." Genialt Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har ikke fått lagt inn en bestilling på dette enda, men var jo ikke så stor tvil om at jeg skulle ha det. Tror det kan bli en ny opplevelse for meg. Mitt første Castlevaniaspill. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 kanskje verdt og nevne at xbox versjonen har screentearing visse steder.har sett litt forskjellige video reviews på nettet.ps3 versjonen har ingen av dette. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg likte faktisk Jericho. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Gleder meg som en ulv til å prøve dette Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Gleder meg som en tiger til å prøve dette Endret 11. oktober 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Oi, du gleder deg mye du :o Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jepp, det skulle vel bevise hvor mye jeg gleder meg B) Jeg har ikke fått lagt inn en bestilling på dette enda, men var jo ikke så stor tvil om at jeg skulle ha det. Tror det kan bli en ny opplevelse for meg. Mitt første Castlevaniaspill. Det blir mitt første i serien også. Har ikke kjøpt det enda, men kommer til å gjøre det iløpet av uken. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 jeg hadde planer om å kjøpe det på fredag,men de lokale spillebutikken hadde ikke fått castlevania enna så jeg har venta.Dette blir også mitt første castlvania spill.Etter og ha prøvd demon mange ganger synes jeg spillet gir en bra av hack n slash.det er ikke bare mindless button mashing som noen av spilla man spiller,men man må vite unblockable hitsa kommer også,og dodginga og block er jo bra satt.Trur også komboene utover i spillet blir insane og jeg trur castlevania LOS blir en hit,hører de har planer om og lage en sequel allerede.blir spennende. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 "Og so har me juksa litt." lol'd irl Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Garantert kjøp fra min side. Og som mange andre, så blir dette mitt første Castlevania-spill. Lenke til kommentar
elculogrande Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg kjøpte det mest for nostalgias skyld, hvilket jeg ikke angrer på. Jeg sitter riktignok og himler med øynene mens feminin supperomantikk spys ut av historien, men spillet for seg selv er artig. Ninja Gaiden er bedre på selve fightingen da.. Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Jeg har ikke fått lagt inn en bestilling på dette enda, men var jo ikke så stor tvil om at jeg skulle ha det. Tror det kan bli en ny opplevelse for meg. Mitt første Castlevaniaspill. Litt synd at dette blir ditt første Castlevania-spill, da det ikke ligner på noen andre i den fantastiske serien. Castlevania er en spillserie som tar seg best ut i 2D, og hittil har mange viktige elementer blitt droppet i 3D-spillene(desverre). Har du en PSP eller en DS anbefaler jeg deg på det sterkeste å kjøpe et Castlevania-spill, men unngå for all del "Order of Ecclesia" til DS, det var en gedigen skuffelse Det var alt for mye resirkulering av baner på en forferdelig kjedelig måte - snu banen opp ned og legg til nye farger -_-' JIPPIIII! Anbefalles på det sterkeste: - Castlevania: Symphony of the Night [PSX/ PS3 Store] - Castlevania: Circle of the Moon [GBA] - Castlevania: Portrait of Ruin [DS] - Castlevania: The Dracula X Chronicles [PSP] - Super Castlevania IV [sNES/ Wii VC] - Castlevania: the Adventure Rebirth [Wii Ware] Du har jo også eldre Castlevania-spill til NES of Game Boy, men det er nesten uten unntak forbeholdt gamere av den eldre garde eller "hard core" gamere. uansett verdt en titt ^^ Endret 12. oktober 2010 av Stigtrix Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Dette så utrolig bra ut, mulig jeg må børste støv av min PS3 nå (ikke helt sant, ser mye blueray på den). Trolig kjøp etter jobb. Lenke til kommentar
Keymahan Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Spiller det til 360 nå. Er kjempe fornøyd jeg. Og har ikke merket meg noe lags i bildet. Kanskje fordi jeg blir så revet med av kampene og utseende generelt sett. Spillet anbefaler jeg i all fall! Knall tøft og givende! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fy flate, som spillet henger seg. Har måttet slå av konsollen 5 ganger på 2 timer nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Spiller du på 360 eller PS3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå