CurSe Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg har spilt gjennom night elfs og human nå, men da jeg kom til 5.brett med humans(tror det var 5.brett), så fant jeg et hemmelig brett(der hvor noen sauer var sperret inne). Finns det flere hemmelige brett eller lignende i Frozen Throne? Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Bonus Missionet (nederst på campaing) med orkene, er ett slags "hemmelig" mission da kos deg med det litt. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Har ikke spilt orc's enda, men begynner på den snart. Var jo litt kult egentlig det hemmelige brettet der. Bare bygge masse forsvar og ikke la dem ødelegge en portal(masse snodige tower's som forsvar), og hvis man klarte det så fikk man den alkoholiserte pandaen som en liten bonus på neste brett der man skulle få den vogna tilbake til din base Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 og hvis man klarte det så fikk man den alkoholiserte pandaen som en liten bonus på neste brett der man skulle få den vogna tilbake til din base Panda Brewmaster ruler! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 PandaREN! Det er en rase, din tjoms! De er så søøøte, så... Fiiine Panderens... *klappepå* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå