aspic_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei! Eg driv for tida med eit lite haustprosjekt for min eigen del, og denne gongen går prosjektet ut på å lage eit multiplayerspel til Android. Eg har fått på plass de mest grunnleggjande av ideeane eg såg for meg, men no snur eg meg til den gemene hop og håpar på innspel! Foreløbig går dynamikken (i grove trekk) ut på at ein erobrer områder, og får styrker utdelt som funksjon av kor mange områder ein har. Ikkje ulikt strategispelet RISK. Planen er at spelet skal føregå over internett (RISK skalert opp ein del hakk), men korleis skal eg lage dynamikk ut av dette? Altså, når og korleis skal ein få utdelt styrker? Eg tenker ein gong pr. 12 time eller noko. Eg ynskjer at spelet skal vere litt langtekkeleg, dvs. at ein ikkje automatisk taper om ein ikkje speler kontinuerleg. Og dette fører til problemet med at folk er innaktive. Eg tenkjer at ein får love å vere innaktiv i td. 12 timar i strekk, og deretter er det rett fram for folk som ynskjer å erobre hans områder. Korleis høyres dette ut? Evt. korleis kan dette løysast på ein annan måte? Dette fører igjen til litt grunnleggjande spørsmål rundt "krigedynamikken". Korleis bør den foregå? Akkurat no ser eg for meg at to spelarar i krig angriper annankvar gong, og at utfallet av kvart angrep er ein funksjon av noko liknande terningkastog ein faktor størrelsen på styrka, høyres dette greit ut? Dette blei mange spørsmål om ein ganske vag beksrivelse av spelet, men eg håpar dykk forstår det grunnleggjande her. Alle tips rundt spelet mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ble litt nysgjerrig, men ser at det er lenge siden du posta dette. Hvordan går det med utviklingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå