Captain Slow Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg holder på å bli gal, jeg finner ikke dette programmet! Hvor får jeg lasta det ned? HJELP! Jeg trenger det til å få fiksa bildet når dataen er kobla opp til TV'en via HDMI. Bildet fyller ikke ut skjermen, og jeg VET dette programet kan fise det. PC'en har et ATI-skjermkort. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Gå på amd.com så skal det stå Download drivers på høyresiden. Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har også et spørsmål om det, vet noen hvordan man får det til å bli permanent? Sånn at hver gang jeg logger på er det full screen? jeg må endre hver gang jeg slår på pcn Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Gå på amd.com så skal det stå Download drivers på høyresiden. Takker! Lenke til kommentar
Shadow_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Jeg har også et spørsmål om det, vet noen hvordan man får det til å bli permanent? Sånn at hver gang jeg logger på er det full screen? jeg må endre hver gang jeg slår på pcn Hei, jeg er ikke sikker på om dette er problemet men du kan prøve: Først går du på skrivebordet. Høyreklikk og velg "Skjermoppløsning". På "Vis:" Velger du 2 skjermer. På "Oppløsning:" velger du den høyeste (anbefales) som finnes. På "Retning:" velger du "Liggende". Så trykker du på "Bruk" nederst til høyre, så på "OK" to knapper til venstre. Deretter starter du pc-en på nytt. Håper det virket. Endret 10. oktober 2010 av Shadow Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg sitter på stasjonær og har bare 1 skjerm, så jeg får ikke opp noe annet valg enn min BenQ. Og jeg har valgt høyeste oppløsning i CCC og windows skjerm oppløsning. Allt dette via HDMI kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå