Joachim_F Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Pirater, cowboyer og tegneseriehelter er noe av det vi har å by på i dag. Les hele saken Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 YESSSSS!!!! Goonies! var vel det spillet jeg spilte definitivt mest i en periode... utrolig fengende puslespill... prøvde det på emulator for et par år siden, men dette skal skaffes Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Sonic 4, som allerede er ute på App Store, kan vel også nevnes i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Pirates of New Horizons gav meg en veldig Monkey Island + Worms følelse.. Verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
Skjalgsm Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Pirates of New Horizons gav meg en veldig Monkey Island + Worms følelse.. Verdt å sjekke ut? Definitivt verdt å fyre opp i browsern ihvertfall, om ikke annet^^ Endret 9. oktober 2010 av Skjalg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå