mcgroven Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Stadig flere klassikere finner veien til den digitale distributøren. Les hele saken Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Stadig flere klassikere finner veien til den digitale distributøren. Les hele saken Da var det spillet kjøpt. Og igjen var det gamer.no sin skyld hehe. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Disse gamle spillene som er mulig å kjøpe fra denne siden, er det slik at de har endret spillet på den måten at den er kompatibel med nyere OS? Har dem lagt til muligheten til større oppløsning, mods, etc? Jeg spør ettersom nettsiden deres ikke var så flink til å fortelle dette selv.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Artig!. Ang endringer så var det i alle fall flere mods til Planscape Torment som jeg kjøpte på gog. Så nå kjører jeg det helt fint på 1920x1200. Om du får tak i det samme til Icewind Dale aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Widescreen moden funker for alle Infinity engine spillene Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Widescreen moden funker for alle Infinity engine spillene http://www.gibberlings3.net/daletweak/ kan jo funke. Jeg fikk den ikke til å virke på planescape, men det var 4 CD versjonen. Oppdatering: Funker bra på Icewind dale også. Syns teksten ble litt liten i 1920x1200, men selve modden virka bra. Ble litt impulsiv og kjøpte planescape i samme slengen. Så slipper jeg å stresse med 4 cd plater. Endret 8. oktober 2010 av firberblad Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Til den prisen er jo dette nesten tyveri. Genialt spill som har gitt meg maaaaaaaaaaaange timer med god underholdning. Spilte det faktisk tidligere i år over Hamachi med en kompis. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Synes det er litt merkelig at Gamer.no "reklamerer" for GoG på denne måten. De skriver ikke når det kommer nye spill til steam eller direct2drive. Men, så er folka bak GoG "good guys" og ikke landeveisrøvere som Steam-folka er så det er vel en moralsk handling å gi dem litt oppmerksomhet. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Synes det er litt merkelig at Gamer.no "reklamerer" for GoG på denne måten. De skriver ikke når det kommer nye spill til steam eller direct2drive. Men, så er folka bak GoG "good guys" og ikke landeveisrøvere som Steam-folka er så det er vel en moralsk handling å gi dem litt oppmerksomhet. Kan vel være fordi hverken Steam eller direct2drive har disse spillene? Men jeg ser poenget ditt. Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Trenger egentlig Steam reklame? De kjører jo steam-ekslusive nyutgivelser alle vil ha. Ja, og pluss hele det der med at de er den digitale utgaven av landeveisrøveri. *host* Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Synes det er litt merkelig at Gamer.no "reklamerer" for GoG på denne måten. De skriver ikke når det kommer nye spill til steam eller direct2drive. Men, så er folka bak GoG "good guys" og ikke landeveisrøvere som Steam-folka er så det er vel en moralsk handling å gi dem litt oppmerksomhet. Det er jo hovedsakelig det faktum at mange legendariske PC-spill får en overhaling og relanseres som er av nyhetsverdi her. Om Steam hadde gjort det samme så hadde det selvsagt også kvalifisert til egen sak Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Jeg stoooooorkoser meg for tiden med GOG og spillene de relanserer. Nettpcen min kan vel nå kalles en fullverdig spillmaskin. Mange av disse spillene er jo perfekte til svakere typer datamaskiner. Icewind Dale skal kjøpes så snart jeg har lekt meg ferdig med Baldurs Gate for denne gang Endret 12. oktober 2010 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå