assassai Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Spille fortiden Company Of Heroes online som er på lik linje med League Of Legends, men her har du flere heroer og forskjellige type f.eks Armor, Infrantry, Support. Spillet kan lastes ned gratis fra Her Anbefales! Noen andre som spiller? Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, er level 16 Airborne. Spiller helst 2v2 eller 3v3. Det hadde vært moro å samarbeide via teamspeak eller lignende. Legg meg gjerne til: kehl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 dette hørtes artig ut, noen av dere som kunne forklart litt nermere? altså ligner det på HõN(som jeg spiller en del for tiden) og DotA? Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Gameplayet er så godt som identisk med CoH, men man har ikke friheten til å velge command tree/doctrine hver gang. Dette velges på starten når man lager en ny commander. Man kan opprette fire commanders. Etterhvert som man spiller får man poeng som man investerer i abilities i command tree/doctrine, f.eks at airbornes blir en mann ekstra pr squad eller at de får granater by default. I tillegg får man unit-oppgraderinger uavhengig av command three/doctrine: engineers reparerer raskere, infanteri kan se lengre, AT-guns regenererer helse etc. Edit: rettet opp feil ang unit-oppgradering. Endret 9. oktober 2010 av Thor_F Lenke til kommentar
assassai Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 spillet er bare i open beta nå og det kommer nytt innhold underveis, synes at Wehrmacht er litt overpowered i high lvl Lenke til kommentar
Mildir_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg er blitt helt hekta på COHO, fantastisk spill. Var det rts-spillet jeg har ubevist venta på siden WC3! Har selv 4 commandere, spilt mest inf men gikk nettopp over til en ny airborne, hovedsaklig pga AT-biten er bedre. Det største drawbacket med spillet er den ujevne fordelingen i axis/allied-spillere, jeg begynte med en axis men gikk lett over til allied da jeg ikke orka å vente 5min mellom hver math. Men, jeg er meget gira på å spille med noen nordmenn, så bare gi meg en PM med nick så adder jeg, så kan vi gruse noen Kan spille både axis og allied for den saks skyld. Lenke til kommentar
assassai Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Kom en update nå som buffe litt på Allies og noen nye heroes og items http://www.companyofheroes.com/forums/release-notes/topics/Release-Notes-10272010 Spille Airborne og det blir for enkelt med Axis, de er OP senere ingame med Tiger Tanks, Flak 88 og King Tigers. Eneste nedtur at begge må vær online få å legge hverandre til Buddys/Friends Char: assassai Endret 28. oktober 2010 av shavedbr00m Lenke til kommentar
Banandan Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Har spillt MYE vanlig Company of Heroes på nett og var lvl 13-14 med alle factions. Jeg setter mye mer pris på spillmekanismen i vCoH og at det belønner ferdigheter mye mer. Spillet er ikke laget med tanke på konkuranse spilling, det er alt for ubalansert og tilfeldig for det. Intrykket jeg sitter med er at dette er et dedikert Company of Heroes spill for compstompers, og det er helt greit for min del. Lenke til kommentar
Mildir_InnleggNO Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Har gått over til å spille axis for tiden, syns nivået ble lavere på US i team-games, desverre. Men elsker å spille på min blitzkrieg commander! Heter Mildiir ingame, bare å adde om noen vil spille litt, er fortsatt ikke blitt noe spesielt god, men jeg lærer. Lenke til kommentar
Mildir_InnleggNO Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Skrev feil der gitt, den nye commanderen min heter Prytz. Lenke til kommentar
Freros_InnleggNO Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er det en mulighet for å spille private eller local matcher? Kunne tenke meg å spille med faren min, som er elendig i spill, så 2v2 online er nok ikke noe særlig Lenke til kommentar
Mildir_InnleggNO Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ja, man har custom games. Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 De skulle vel komme med noe lignende system ala Battlefield Heroes (og kommende Battlefield F2P)? Som å kjøpe powerups osv. Hvis det er så, ser jeg fort for meg at det enten dør ut eller blir som alle andre spill der det blir betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå