mcgroven Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Superhelter er i slaget, også under Activisions paraply. Les hele saken Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Høres spennende ut Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Blir vel 10 år til vi ser det i butikk hyllene, tenker jeg Lenke til kommentar
Dottenstestbruker Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg håper Batman: Arkham Asylum setter en liten standard for Marvel å følge. Syntes Ultimate Alliance 2 er et ganske artig spill, holder på med det nå (selv om jeg foreløpig likte eneren bedre, med sin norrøne setting) Teaservideo har jeg forøvrig lagt ut på bloggen: http://flagglima.com/?p=2642. Kan være en ide å legge inn i artikkelen, linken til videoen: http://www.ign.com/videos/2010/10/07/x-men-destiny-reveal-trailer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Som du sier har jo nå Arkham Asylum satt den definitive standarden for superheltspill. Om spillere tidligere var nådeløse med kritikken om den type spill er de nå blitt til en haug av sexhatende Valhall-krigere. Det er vel forventet at Arkham City skal fortsette suksessen også, så om dette spillet skal kunne konkurrere tror jeg de må satse hardt. Med det sagt håper jeg de lykkes i å gjøre noe ut av X-Men som ikke bare er det samme vrøvlet vi har fått de siste årene. Det er ingenting som kommer i nærheten av å spille supehelt i et spill som faktisk er knallbra. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Siden det er utviklerne av Too Human som skal utvikle dette så har jeg ikke et snev av forventning. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Too Human føler jeg faktisk fikk i overkant mye pepper. Greit nok at det var et mylder av gjennomsnittlighet, men idèen bak det hele var jo god. Om de hadde organisert seg litt bedre og fått strukturert spillet på en annen måte tror jeg det ville gått langt bedre med det. Forhåpentligvis har de nå lært av sine feil og kan gjøre med dette det de ikke helt klarte med Too Human. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå