OHJohansen Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Razer lanserer to spesialversjoner av WoW-spillerens våte drøm. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Wow gamere må ha syk hjelp for å bli gode mens noen holder seg til en mus med 2 knapper. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Det som er så kjedelig med disse er at de ikke passer for oss som er venstrehendte:/ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg trodde dette var en artikkel om Jade Raymond. Skuffet. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 dette er da ikke markedets feteste mus .. er jo bare aimed for wow liksom ... markedets feteste mus er Saitek Cyborg RAT 7 hands down Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Bruker selv den "vanlige" razer naga'en. må si den gjorde AoC gaming mye lettere! og den passer strengt tatt ikke bare til mmo. jeg bruker den også alltid når jeg spiller BC 2, hvor de ekstra tastene gjør det mye lettere å bytte mellom våpen etc. passer perfekt i hånda, er rask, og ja, har maaange knapper. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Det var jo et deilig design på de to musene, men alle de knappene blir nok litt for mye for meg. Greier meg med de fem jeg allerede har. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Oi!! nok av knapper ja... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 razer naga = lagd for MMO rett og slett man klarer seg uten ja men den gjør det mye lettere;) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 helt forferdelige greier, hahahaha. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 MalSTRØM, IKKE malSTORM. Et vannfenomen, ikke et vindfenomen. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er faktisk Maelstrom, ikke Malstrøm >.< Designet er deffinitivt tatt fra World of Warcraft:Cataclysm expansionen som er inc Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Logitech Mx518. \thread Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Sikkert ei go pvp mus i wow sammenheng. Etter min mening hvertfall. Føler fortsatt det kan bli litt styr med å komme borti knapper man ikke skal med tanke på at tommeln min dekker en god del av dem på et trykk xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg