Joachim_F Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Left 4 Dead-sagaen ble utvidet denne uken. Les hele saken Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Gode nyheter... Veldig, VELDIG gode nyheter... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Sacrifise var litt skuffende synes jeg, veldig veldig kort, er jo bare slutten på siste kapittel i en vanlig campaign. AtW Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Left 4 Dead kommer også til Mac, men på et litt seinere tidspunkt. Og for de som ikke har sett den, slik ser traileren til The Sacrifice ut http://www.youtube.com/watch?v=SvzjTbBCZTI Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Må kanskje reinstallere L4D1 for å se dette fra begge sider. Egentlig har jeg spilt altfor lite L4D2 også, selv om det er fantastisk. Lenke til kommentar
IceVamp_InnleggNO Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Den var litt kort ja, men når den er gratis. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Kort men veldig bra campaign synes no jeg. Dessuten hva er 560 MSP da. Billig til alt man får når microsoft først må ta penger for det. Kjempefornøyd jeg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå