mcgroven Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Klarer du ikke vente på fullversjonen? En demo er heldigvis rett rundt hjørnet. Les hele saken Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 La oss håpe det kan flyge lemmer løst i luften i denne omgang ihvertfall Likte det første svært godt, så dette her blir nok bra! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Noen lemmer vil fly, men det vil nok ikke fly lemmer i både øst og vest. Er vel slik at i slutten av en kombo detter en arm eller ett ben av. Om de derimot hadde benyttet seg av samme prinsipp som Metal Gear: Rising hadde jeg ikke kunne sluttet å ejakulere. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Om de derimot hadde benyttet seg av samme prinsipp som Metal Gear: Rising hadde jeg ikke kunne sluttet å ejakulere. I en nettverksporten på boksen ? *flashback til GeOW dagene* Nei, det blir vel litt vennlig av seg til tross. Men litt lemmer er bedre enn ingen B) Endret 7. oktober 2010 av Mala Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ser ikke for meg noen Ninja Gaiden 2/Dark Messiah-type lemlestelseskalas, men jeg synes det var litt påfallende i det første spillet at sverdet ditt oppførte seg mer som en klubbe. Akk, den barnevennligheten. Hele lightsaber-greien kommer iallefall med det aksepterte "det er så varmt at såret lukkes med en gang!"-paradigmet, så slipper man at tyskerne og australierne slår seg vrange på grunn av kroppsvæsker. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ja det var akkurat det, klubbe! Godt uttrykt! Star Wars har jo aldri vert noen volds-orgie heller, men vi veit jo alle ka en lyssabel er god for folkens Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Har bestilt det første, får forte meg og bli ferdig med når det kommer i posten så jeg kan få starte på toeren når det kommer ut. Endret 7. oktober 2010 av MrViolet Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dette kommer til å bli kanonbra, håper gameplayet blir litt mer flytende enn det første, det er litt stivt, men tror dette blir konge Lenke til kommentar
sandbox_InnleggNO Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Gleder meg villt!! er enig med @ the_joker4, satser på en del bedre og mer flytende gameplay i dette spillet. potensialet er så enormt stort når de bruker "the force" på den måten de gjør i disse spillene. så lenge det er like bra som det første så er jeg fornøyd, selv om jeg tror det blir bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå