Gå til innhold

nye rpg som kommer samtidlig

Anbefalte innlegg

Blit veldig spennende neste ukene for oss som elsker rpg.

Gothic 4

Divinity 2 The dragon knight saga

Fallout new vegas

Two worlds 2

Hva blir dere og spille?

Dette er alle spill som sluker enormt med tid og som krever full konsenstrasjon.

Jeg har forhåndsbestilt gothic 4, men det virker litt for action preget og "konsollifisert" for ett gothic spill.

Two worlds 2 ser virkelig spennende ut. (men jeg likte ikke det første så veldig godt. Håper det ikke er like mye bugs i toern)

Fallout new vegas blir vel mere av det samme som i fallout3. Men jeg elsket alt i f3, så det kan jo ikke være dårlig?

Divinity2 likte jeg ganske godt, men stoppet og spille når jeg hørte att spillet ville få en skikkelig oppussing med dragon knight.

I tillegg har jeg lotro, men oppdateringen er utsatt på ubestemt tid (gjør vel egentlig ikke så mye, får mere tid til andre spill.

Får bare håpe den ikke kommer rundt samme tid som alle disse nye spillene slippes. Trenger en time warp spell for og få tid til alt :)

Og i tillegg kommer death spank, nytt cod og utvidelse til bfbc2...

. Og civ5 tar mye tid allerede. Har ikke hatt tid til og spille starcraft2 utenom sp

Endret av petrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, husker ikke helt hvem som nevnte det, men det var noe som "det er nesten ikke vits å kjøpe vestlige RPG før GOTY edition kommer ut". Og må si jeg begynner å føle meg enig, det kommer DLC på DLC og ofte føles det like så greit å bare vente litt og kjøpe alt i ett.

Lenke til kommentar

Kommer til å kose meg ekstremt med Two Worlds II og Arcania. Har prøvd demoen til Arcania, og til tross for en litt tvilsom historie om en bortkjemt mammagutt, samt en del bugs som jeg støtte på kan jeg ikke si noe annet enn at jeg forventer et veldig morsomt og underholdende rollespill :). Kjøpte Two Worlds for litt siden, og fant det ganske morsomt til tross for de tragikomiske stemmeskuespillerne. Gjennom trailere ser det ikke ut til at skuespillerne har fått fyken enda, noe som er litt skuffende, men la også merke til ekstremt stilige actionscener!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...