Vegar Jansen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Windows Live Messenger er tilgjengelig for alle, og her er fem triks du bør kunne. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Noen som har vært borti at den nye versjonen bare disconnecter hele tiden, får den rett og slett ikke til å holde seg online, blitt tvunget til å benytte trillian. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hva med en klient som har full støtte for Apple?? Messenger funker jo ikke med iSight blandt annet!! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Man burde ha den forrige versjonen av MSN Messenger i minst 3 måneder til, den nyeste versjonen er full av bugs og feil som de må fikse først men det vil ta tid Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kjære vene. Nå er jeg så forbanna møkk lei av disse oppgraderingene som jeg synes kommer annenhver måned. Why change a winning team? Jeg gidder ikke bruke msn lengre, det er så sykt irriterende å sette seg inn i nye outlays og alt hele tiden. forbanna møkkmessenger ! Lenke til kommentar
Gjest Kåre Kvervulant Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hva med en klient som har full støtte for Apple?? Messenger funker jo ikke med iSight blandt annet!! Hva om Apple kom med noe som hadde full støtte for noe annet som helst? Men neida. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 En lidelse. En lidelse. En lidelse. En lidelse. En lidelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg