Marte_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 VIDEO: Finnenes flaggskip har ankommet redaksjonen. Les saken her Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Man man lade telefonen via microUSB porten? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kanskje man skulle ta seg tiden å se videoen? Der får man faktisk se laderen... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har da sett hele videoen! Men jeg tenkte på om det var muligheter for microUSB lading i TILLEGG til den vanlige porten. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 seff er det mulig å lade via usb Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 DET HETER IKKE HJEM-KNAPP, DET ER EN MENY-KNAPP! Og dessuten var Symbian først ute med en slik multi-funksjonell knapp, iphone hermer. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vel, jeg pakket ut min og etter 5 timers testing for å få den opp på wlan så pakket jeg den ned igjen. Så i morgen returnerer jeg den på angrefristen... Og ja, man kan lade både på USB og med vanlig Nokia-lader som også følger med... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Håper den neste har 1,5 GHz dualcore prosessor, bedre oppløsning og minst 2 GB RAM Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 5 timer testing for å få den opp på WLAN? Jeg har brukt min mot tja, 15-20 ulike WLAN - tar meg maks 30 sek å få den opp på hver av de, vel og merke første gangen, påfølgende ganger kobler den opp automagisk... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ja, 5 timer for å få den enten koblet opp mot wlan. Enten jeg prøvde å koble den opp mot min Thomson 780 fra Telenor eller naboens D-Link 635 så ville den ikke. Den kobler seg opp tilsynelatende ok, men starter aldri å laste og ender i en grå skjerm. Og av og til kommer det melding om "Ikke svar fra server". Å koble seg til mobilnett går helt fint, men det er uaktuelt... jeg bruker mest wlan. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det blir så vanvittig feil å sammenligne alle smart telefoner opp mot iphone, slik som denne journalisten i video'n gjør...for det er virkelig ikke iphone som lager de mest banebrytende telefonene på markedet!!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fikk min i går! UI/Symbian er ikke så bra som IPhone/Android, men er likevel kjempefornøyd. Kameraet er rått og raskt (viktig for en barnefar som vil bevare alle de viktige øyeblikk som intreffer når du minst venter det). Tips! Kjøpte min fra Telenor med Super abonnement. 2500 + 700 (abonnement i et år) = 3200! Ikke operatørlås så kan bruke mitt Chess SIM abonnement/kort. Billig! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Helt feil .Knappen nederst er ikke en home knapp som på Iphone, men en meny knapp slik Nokia har hatt i alle år. Med andre ord. Du får opp menyen og programmer med å trykke på den knappen. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 HDMI utgang ikke inngang... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Man kan ladda N8:an både från USB samt att den har normal laddarplugg Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 otroligt härlig telefon! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Når kommer testen til Nokia N8? Trenger ny mobil, men vi se en test først Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Når kommer testen til Nokia N8? Trenger ny mobil, men vi se en test først Rett over helga, lover vår kjære mobiltester. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 har dere hørt noe om N9? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja neste år tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg