Gå til innhold

TEST: Sony Ericsson Xperia X8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har mottatt denne for testing i dag, og selv om jeg i hovedsak er enig i konklusjonen her, vil jeg påpeke et par ting:

- Tastaturet har æ,ø,å, det er bare å aktivere "norsk" i menyen :-/

- Tastaturet fungerer aldeles utmerket, jeg har ikke hatt problemer i det hele tatt med plassen (og jeg har store fingre). På mange måter synes jeg faktisk den er bedre å skrive på enn storebror X10

- Opplever telefonen svært sjelden som "treg". Har installert ADW Launcher på min, det fungerer helt utmerket, uten lag i det hele tatt. Da får du også flere widgeter/ikoner pr skjerm.

- Kameraet er kun 3 mpx uten autofokus, men for snapshots fungerer det greit. Skal jeg ta ordentlige bilder bruker jeg et ordentlig kamera...

- Enig i at det er tragisk at den kommer med Andoid 1.6, men det skjer forhåpentligvis noe snart...

 

I det store og hele er jeg storfornøyd. Jeg byttet ut X10 med denne fordi jeg syntes X10 ble lite lommevennlig, og med dårlig samtalekvalitet. Terningkastet,4, er jeg i utgangspunktet enig i, dersom du sammenligner med mer highend andoid telefoner. Men som enkel, lommevennlig, og ikke minst rimelig android telefon er denne midt i blinken! :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...