mobilen.no Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Billigmobil for generasjon Facebook. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Espen da... Denne gangen har du vært litt kjapp i fingrene. Jeg skal ikke gjøre jobben for deg og påpeke alle skriveleif`s jeg har funnet. Men at du greier å kalle mobilen Galaxy X8 i oppsummering må jeg trekke frem. Kanskje korrekturlese litt mer nøye før du poster en sak neste gang? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 "Galaxy X8 er en mobiltelefon for den som.... " Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ikke veldig imponerende at "oppløsningen er økt fra 240 x 320 punkter, til 32 x 480 punkter." Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har mottatt denne for testing i dag, og selv om jeg i hovedsak er enig i konklusjonen her, vil jeg påpeke et par ting: - Tastaturet har æ,ø,å, det er bare å aktivere "norsk" i menyen :-/ - Tastaturet fungerer aldeles utmerket, jeg har ikke hatt problemer i det hele tatt med plassen (og jeg har store fingre). På mange måter synes jeg faktisk den er bedre å skrive på enn storebror X10 - Opplever telefonen svært sjelden som "treg". Har installert ADW Launcher på min, det fungerer helt utmerket, uten lag i det hele tatt. Da får du også flere widgeter/ikoner pr skjerm. - Kameraet er kun 3 mpx uten autofokus, men for snapshots fungerer det greit. Skal jeg ta ordentlige bilder bruker jeg et ordentlig kamera... - Enig i at det er tragisk at den kommer med Andoid 1.6, men det skjer forhåpentligvis noe snart... I det store og hele er jeg storfornøyd. Jeg byttet ut X10 med denne fordi jeg syntes X10 ble lite lommevennlig, og med dårlig samtalekvalitet. Terningkastet,4, er jeg i utgangspunktet enig i, dersom du sammenligner med mer highend andoid telefoner. Men som enkel, lommevennlig, og ikke minst rimelig android telefon er denne midt i blinken! :-) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Er denne bedre enn HTCs Wildfire? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Nå har X8 oppdatert seg til android 2.1 trur eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg