Odesseiron Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Et mer sjarmerende og selvsikkert action-eventyr skal du lete lenge etter. Les hele saken Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ser konge ut, elsker singelplayerspill som drar seg vekk fra det normale denne generasjonen nemlig multiplayerdel Bestilt Limited Collector's Edition for dette spillet til PS3 Lenke til kommentar
Remmos Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mulig det er bare jeg som er litt sliten etter hektisk dag på jobb, men setningen "samtidig sitter man alltid igjen med en viss forbannelse av de som har tatt verdighetene ut av livet til disse figurene" forstår jeg ikke helt. Hvem tar verdigheten fra hvem egentlig? Utenom det: fin anmeldelse, fikk lyst til å spille gjennom det... selv om det nok må vente til en billigere penge. Ettersom jeg forstår er det lite grunn til å spille gjennom spillet etter fullføring, og personlig blir det å bruke oppimot 500 spenn på noe som varer "kun" i 10-12 timer uinteressant sett oppimot andre, nye titler der ute Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Mulig det er bare jeg som er litt sliten etter hektisk dag på jobb, men setningen "samtidig sitter man alltid igjen med en viss forbannelse av de som har tatt verdighetene ut av livet til disse figurene" forstår jeg ikke helt. Hvem tar verdigheten fra hvem egentlig? Det er jo en omreisende armada av slaveskip som kidnapper mennesker og drar de bort fra familiene deres. Det å bli røvet for frihet og truet på livet går da vitterlig utover verdigheten? Lenke til kommentar
Remmos Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mmmmaah, allright, da er jeg med. Disse hersens slaveskipene ja, skam på dem. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Har som Toman bestilt meg CE av dette. Det ser veldig artig ut, så jeg gleder meg veldig til det kommer i posten. Håper Lefdal sender det idag. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nei for f'nen da, nå må jeg ha dette spillet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Bestemte meg for et kjøp allerede etter de første screenshotene jeg så av spillet, atmosfæren virket helt fantastisk. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Likte Heavynly Sword veldig godt, så gleder meg til denne. Lenke til kommentar
Yxeflens Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Et mer sjarmerende og selvsikkert action-eventyr skal du lete lenge etter. Les hele saken Var sikker på at dette spillet kom til å blit trekt opp og i mente pga "manglende muligheter for utforskning og stram regi" Glad det dukker opp gode enspillerspill innimellom. Føler jeg begynner å bli bra mett på spill med evigvarende verdener med "hente-oppdrag" det tar 40 minutter å gjennomføre fordi gjenstanden er på andre siden av kartet. Også deilig med et annet fokus enn multiplayer. Enslaved blir mitt neste spill, ser det ut til. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 God anmeldelse, var en anelse skeptisk til dette, men du har overbevist meg Syns kontrollen på demoen virka en tanke trasig (dårlig respons på løpinga osv.), er dette bedre i fullversjonen eller? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) I den nyeste episoden av Bombcast snakket de svært varmt om Enslaved sine karakterers interaksjon med hverandre. Det merket jeg jo selv i både demoen til spillet og i Heavenly Sword. Man kan nemlig si hva man vil og det sistnevnte spillet, men troverdigheten i spillfigurenes ansikter var det absolutt ingenting å si på. Dessverre synes jeg løpingen og slossingen i Enslaved sin demo var litt klossete. Det virket ikke helt som om det var noen direkte sammenheng mellom hvor fort du beveget stikka og hvor brå svinger personen på skjermen tok. Litt GTA4 tendenser med trege bevegelser. Animasjonene fløt heller ikke som de etter min mening burde i et spill av denne sorten, men jeg er kanskje blitt bortskjemt av Uncharted og Assassins Creed spillene. For å kjøre inn i dette innleggets mål drar jeg tilbake til hva de sa om spilllet i gårsdagens Bombcast. De nevnte nemlig at spillet var ute "As we speak", men korttenkt som jeg til tider er glemte jeg det da jeg etter jobb i dag dro til butikken. Det har jo ikke norsk release før på fredag. Doh! Anyway: Gleder meg XoxOXo Endret 7. oktober 2010 av Lakus Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 gleder meg<3 spillte demoen og falt helt for det, vakkre miljøer og nydelige karakterer. gleder meg skikkelig til å få skaffet dette.....må bare bli ferdig med lappen først >.< Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mulig jeg må investere i dette. Var litt skeptisk først, men nå heller jeg mer mot et kjøp. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Fullførte dette spillet i går å må si helt ærlig at det er et av de beste spilla jeg har spillt på lenge. Det og Castlevania. Atmosfæren er helt utrolig og karakterene er interessane. Anbefaler alle som liker denne type spill å skaffe det snarest. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Fikk litt HL2 feeling av en eller annen grunn, ser og høres tøft ut. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ser overraskende bra ut, men 10-12 timer blir litt i korteste laget for meg. Orker ikke å styre med innkjøp og penger og opplegg for en såpass kort opplevelse. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Når det kommer til spillmekanikkene får jeg sterke Uncharted- vibber (som jo ble nevnt i anmeldelsen) Klatring, kamp, små nøtter som må løses, ja til og med godt samspill mellom to personer. (Ikke at det var Uncharted som var først ute med disse mekanikkene) Settingen virker interessant, så kanskje det blir et kjøp Uansett, god anmeldelse! Lenke til kommentar
LiquidSun Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tøft, trodde ikke dette skulle bli så bra, kommer til å kjøpe det til PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå