Joachim_F Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er du sulten på mer dreping i Empire Bay? Les hele saken Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvis det er to ting som kan få meg så frustrert at jeg kaster kontrolleren i veggen så er det tidsfrist, og mangel på sjekkpunkt i oppdragene. Kjenner jeg blir litt sint bare av tanken så dette spillet holder jeg meg langt unna! Joe's Adventure som skal følge samme malen som hovedspillet virker langt mer spennende. Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 "svært vanskelige deler som resulterer i mye frustrasjon" Var det ikke noe av dette som gjorde orginalen så bra da? At spillet var vanskeligere og mer utfordrene enn spill flest. Det var hvertfall slik jeg opplevde det... Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Problemet med Jimmy's Vendetta er, etter hva jeg har forstått, mangel på checkpoints. Dette gjør at du må starte oppdragene helt på nytt om du feiler, i motsetning til hovedhistorien i Mafia II. Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er så enig i annmeldelsen, dette er kanskje den teiteste nedlastbare pakken jeg har spilt i noen spill før. Er enig i alt som blir sagt...bortsett fra at jeg ville gitt karakteren 2/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå