Joachim_F Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nå kan du teste det nye Afghanistan-spillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Helt elendig, etter min mening. De to mapene var forferdelig. Det var nok det som var aller mest skuffende. Det mest positive var vel at grafikken var OK. Men nå er ikke jeg fan av CoD style MP spill (MoH, DICE sitt svar på CoD..), men hadde jo litt håp siden det var DICE som var utvikler. De har lånt en del fra BC2 dog, som lyder, teksturer, menyer osv. Men holder meg nok til BC2.. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Syns faktisk dette var bedre enn jeg trodde, bare en av mapene var bra dog. Er likevel ikke bra nok for at jeg kjøper det på release, kanskje etterhvert. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) litt sein? Lasta det ned på søndag og starta å spele i går syns spelet var ganske bra, ganske mykje som eg hadde forventa. syns ikkje det er likt CoD i det heile tatt! CoD er meir fast paced. skulle likt litt fleire våpen og klasser og attachments, men det er no ein beta. Endret 5. oktober 2010 av .*'Eirik'*. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 bare meg som får beskjed om at spillet ikke er tilgjengelig? o.O Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hei, jeg får bare beskjed om at jeg ikke får kontakt med serveren, eller at ea sine servere ikke er tilgjengelige. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det nok det peneste fps multplayerspillet jeg jeg spilt (har ikke prøvd BC2), men så langt synes jeg liksom det mangler litt "fun factor". Vet at spillet sikter mot et visst realismenivå og seriøsitet, (og såpass bør det vel også være når man lager et spill basert på en pågående konflikt) men spørs om dette ikke er rettet mot større "militærfans" enn det jeg er.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Neppe. Eneste realismen i spillet er hvor fort du dør. Ellers er "fast paced action" som MW2/en hvilen som helst annen fps shooter. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Finnes sikkert militærsimulatorer som er mer realistiske osv, men synes fortsatt dette spillet var et hakk "treigere" enn det meste annet jeg spilt i samme gate (cod osv) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Forøvrig enig med Frode789, elendige maps. Bl.a. alt for mange kunstige vegger og manglende muligheter til å hoppe opp på steder som ser ut til at de skal være tilgjengelige. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg vil nevne at jeg syns det suger litt at bekreftet kill tar for lang tid i dette spillet Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Syns også at det er ganske skuffende. Vi som har spilt både bc2 og mw2 trenger noe nytt nå, noe engasjerende. Og MOH leverer ikke akkurat det. Men får håpe at flere maps, mods og våpen hjelper i hvert fall litt. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Funker det ikke kun hvis man har forhåndsbestilt? Jeg har ikke bestilt spillet og når jeg starter betaen får jeg en vakker crash to desktop hver eneste gang på loading-skjermen. Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Dårlige kart, ellers ok. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 ...men hadde jo litt håp siden det var DICE som var utvikler. De har lånt en del fra BC2 dog, som lyder, teksturer, menyer osv. Men holder meg nok til BC2.. Nå står DICE bare for utviklingen av flerspiller-delen av spillet. Lenke til kommentar
RaptusInc Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Syns betaen til Medal of Honor er kjempebra, etter min mening er spillet en god avveksling fra både MW2 og BC2. Har spilt begge en del, og vil si at MoH er et virkelig friskt pust, og det er et definitivt kjøp for min del. BC2 er for tregt for at jeg kan spille det i lang tid, og MW2 er for frustrerende for at jeg kan spille det lenger. Det jeg har merket er at hoppe/(klatre?) mekanikken ikke fungerer skikkelig, som sagt av MrLee så er det vanskelig å skille mellom når du kan hoppe opp på noe og når du ikke kan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WbUbXyU Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vet ikke hvordan det kan ha blitt forandringer, men PS3-beta var jo tilgjengelig i sommer, så forteller utifra min experience med det. Følte det var en slags blanding av Bad Company 2 og Modern Warfare 2. Det var greit, men foretrekker BC2. Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har da vært med i betaen siden den startet for noen måneder siden... Eller var den lukket? Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Dette var dårlige saker. En fattigmanns versjon av BFBC2. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg testa demoen for et par måneder siden. BFBC2 eiere på steam fikk en "exclusive". Det var litt morsomt, men en litt rar blanding av MW2 og BFBC2 synes jeg, virker som en copypaste egentlig. Dessuten fløt demoen over av hackere. Tror alle hacksene fra BFBC2 funker i MOH ... etter MW2 og nå BFBC2 er jeg ferdig med shooters inntil jeg leser at problemer med aimbots og wallhacks er historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå