Craxmerax Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg er på utkikk etter et nytt rollespill til PC. Jeg liker at de ikke er altfor linære selv om jeg kan takle det om de er det, jeg liker å lage karakterer, selv om jeg igjen kan takle det om det ikke er slik. Spill jeg har prøvd til å og liker veldig godt: - Dragon Age, Mass Effect 1 og 2, Gothic spillene, Morrowind og Oblivion, Fable, Jade Empire, Risen, The Witcher. Det er disse jeg kommer på. Vil helst at et singleplayer spill med god og spennende historie og et bra gameplay. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Divinity 2 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fallout 3 Game of the Year edition. Eventuelt Fallout: New Vegas om du venter i fjorten dagers tid til det kommer ut. Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du kommer ikke una at noen nevner de gamle klassikerne Baldur's Gate 1 og 2 med utgivelsespakker, og min bioware-favoritt: Planescape Torment. Du kan laste ned widescreen-mods som oppdaterer grafikken til tilnærmet dagens grafikk (for isometrisk 3D view) på http://www.gibberlings3.net/. Alle disse har veldig gode historier og bra gameplay. De er også åpne, men kanskje noe lineære dersom du følger hovedoppdraget og historien, spesielt i starten. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Glemte å sette opp Fallout spillene og Divinity 2, men har altså spilt gjennom dem. Har spilt litt Baldur's Gate 2, men har aldri fullført det og jeg har fortsatt ikke prøvd Planescape Torment. Finnes sistnevnte som digital nedlasting? EDIT: Har også prøvd Drakensang. Endret 5. oktober 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Planescape finner du på Good old Games nå Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Ser ut som at du har prøvd det meste. Eneste er Two Worlds jeg ikke kan se du har prøvd. Ellers er jo denne måneden tidenes RPG måned. Arcania: Gothic 4, Divinity 2: Flames of Vengeance, Two Worlds II, Fallout: New Vegas og Fable III kommer alle denne måneden, så blir mye snacks for oss som liker RPG. Edit: Du kan ta en titt på Numen. Det ligger en demo på steam. Endret 5. oktober 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har faktisk forhåndsbestilt Arcania, Two Worlds II, Fallout New Vegas og Fable III ^_^ GLEDER MEG Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 NWN1 og NWN2 vil jeg anbefal,veldig bra historie Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Risen? (går kanskje under Gothic for din del). NWN, som nevnt, er jo også mulig. For min del synes jeg at det ble litt kjedelig i lengden, men det er jo smak og behag. Ellers kan du jo teste ut Sacred 2, men dette likte jeg heller ikke (uten at det sier noe om kvaliteten på spillet). Uhhm, ser egentlig ut som du har testet ut mye av rollespill. Kommer ikke på noe mer. Hvordan synes du Drakensang var? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Risen har jeg spilt. Står i førstepost. Fantastisk spill! Drakensang var helt ok, for meg var det ikke det helt store. Jeg har NWN 2, men har aldri greid å bli ferdig med det ettersom jeg blir lei før jeg har kommet til den store byen.. Har hatt lyst til å prøve Sacred 2. Skal se om jeg finner det billig noen steder. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Og jeg som leste gjennom førstepost 3 ganger for å være sikker på at Risen ikke var nevnt Jaja, sånn kan det gå. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 ...og min bioware-favoritt: Planescape Torment. Flisespikking: Planescape ble utivklet av Black Isle Studios. Men eller ser det ut til at de fleste store, gode RPGer er listet opp her, så om du har prøvd alle blir du pent nødt til å vente på nye saker Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Jaja. Oktober er ganske full allerede ^_^ Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Knights of the old republic 1 og 2? Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 er i samme posisjon som deg, har spilt de fleste gode RPG spill, og nå som det er høstferie og dårlig vær ute lengter jeg etter et nytt men så starter de å komme neste uke Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Knights of the old republic 1 og 2? Har vært gjennom begge de også. Har spilt flere enn jeg husker ^^ Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du er ingen lett mann Crax! Hmm, vel Mount and Blade er ikke helt RPG men det har visse elementer. Hva med arcanum? steam punk fantasy Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vampire Masquerade: Bloodlines (fra 2004) kan evt. være noe å teste ut. Jeg har aldri spilt det selv, men har hørt mye bra om det. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er en ihuga rollespillfan selv, så skal ta og kikke gjennom samlinga når jeg kommer hjem fra jobb og se om jeg kommer over noen gamle perler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå