Joachim_F Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Halloween blir en viktig dag på Minecraft-kalenderen. Les hele saken Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Håper snart helse blir gjort server side slik at vi får funksjonelle monstere i multiplayer. Gleder meg til ordentlig survival der. Ellers ser jo dette veldig bra ut. Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) @Wrathmont mhm, er det jeg venter mest på Endret 5. oktober 2010 av Fotsopp Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tenne på fakler igjen høres bare stress ut Lenke til kommentar
Lazore Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Skrev fiskemuligheter twice Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 330 000 kopier.. Det vil si at han har fått inn omtrent 26 milioner kroner; på et spill han har laget helt alene. Han har med seg et crew nå, men fortsatt. Ganske vilt! Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 *hopper glad rundt i ring* Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Eksisterende fakler vil heldigvis oppgraderes til lanterner Bygge og plassere så mange fakler som mulig før 31. oktober da, med andre ord. Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har frykta den dagen faklar begynner å brenne ned lenge, men er glad det vil gå an å lage lanterner i staden. Ser sikkert tøffare ut i basen enn det faklar gjer no. Håper også det vil gå an å bere rundt på lanternene for å lyse opp områder rundt seg i staden for å måtte plassere dei på bakken heile tida. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Enig der, Gusj, jeg har savnet en bærbar lyskilde. Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 jeg VISTE dette var en god innvistering håper han/de lager en bedre mulighet for å komme inn på Multiplayer-servere, for den som er nå, er helt ubrukelig. Lenke til kommentar
Snicker_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Wrathmont, det gleder jeg meg også mest til!! Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Det nye "Hell World" opplegget er inspirert av The Ways fra Wheel of Time serien http://en.wikipedia.org/wiki/The_Ways_(Wheel_of_Time) Notch nevnte i en tidligere dev blog om noen av leserne hadde hørt om "The Ways" og at han holdt på med en ide utvinnet fra det. Selv skjønte jeg med en gang hva han snakket om og var veldig spent på åssen han skulle få det til (stor fan av wheel of time serien, R.I.P. Robert Jordan ) Endret 6. oktober 2010 av Chronilus Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 jeg VISTE dette var en god innvistering håper han/de lager en bedre mulighet for å komme inn på Multiplayer-servere, for den som er nå, er helt ubrukelig. Håper det blir bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå