OHJohansen Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Nye rykter fra Taiwan tyder på det. Les saken her Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Det vil jo være en spennende vending. Selv har jeg lenge håpet på en MacBook med en "iPad" som skjerm. Til generell surfing vil det være ekstremt behagelig, for ikke å snakke om tegning, og til vanlig bruk har man jo også alt en vanlig laptop har. En slik bærbar kunne jeg gjerne tenkt meg. Nettbrett blir for snevert og en stasjonær har jeg "vokst" fra meg, så en laptop med berøringskjerm hadde vært flott. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja håper Apple gjør skjermen på MacBook Pro til multitouch i neste generasjon (neste år) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Velkommen etter igjen Apple. Lenke til kommentar
Gjest Øystein Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Velkommen etter igjen Apple. Etter hvem da? den "trykk"følsomme klossen ifra HP??? Her er apple først ute med "berøring"sfølsom skjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg