V. Haugen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 One Call i harnisk over Tele2-stunt. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 One Call har ingenting å frykte, for Tele2 er (sammen med Ventelo) det mest usympatiske mobilselskapet i landet. Ikke om jeg hadde fått 189 kroner i måneden hadde jeg byttet til noen av dem. Har ikke One Call selv, men hadde glatt landet på dem om jeg skulle byttet. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 På tide at Tele2 kommer etter på datapriser da, dem har jo inntil nylig være dyrest med 12 kr pr MB på enkelte abonnementer. Det og elendig Netcom dekning hjemme var grunnen til at jeg byttet til OneCall for litt siden. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ville ikke kjøpt tele2 med mindre det var den eneste operatøren. Den jævla sauen er så groteskt irriterende. Det er patetisk at de plagierer onecall også! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 And the winner is: Deg og meg Må si jeg selv tenkte tanken på plagiat når jeg så tilbudet fra Tele2, men som forbruker ser jeg kun fordeler ved at de underbyr hverandre annenhver uke! Har selv gått over til gavepakka til OneCall, og jeg var kunde hos dem fra før. Strålende fornøyd med dem, og med Telenor-dekning er jeg meget happy. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Dette er markedsøkonomi 101, og vinnerne er oss forbrukere Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 I dag har Tele2 senket prisen til kun kr. 89,- !!!! Skal bli spennende å se hvor dette ender.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg