V. Haugen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tele2 med egen Superdeal som slår One Call Gavepakka. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Venter på tilbud fra NetCom siden de er dårligst med tilbud... Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Blir ikke noe billigere ut året for meg, da jeg byttet til gavepakka med en gang da det kom. Billigere for de som slenger seg på nå. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 jeg skal kjøpe meg ny mobil har tenkt på htc desire hd eller n8.. spørsmålet da blir om eks. tele2 gir meg billigere mobil med dette tilbudet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Valget mellom OneCall og Tele2 burde være enkelt. Velg den som er rimeligst på spesialnummer og utenlandstrafikk. Orker noen å sjekke prislistene for meg? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 mia_tuk - totalomsettningen på utland og spesialnummer er på under 4% av all mobilbruk i Norge. Skjønner ikke hva du maser om dette for på alle forumer du er inne på. Foruten deg så vil jo naturlig nok folk flest være opptatt av hva de resterende 96% prosentene koster.... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ti kroner i forskjell... One Call har vesentlig bedre dekning. Tele2 bruker Netcom sit nett som stort sett mangler dekning så snart du trakker utenfor asfaltkanten. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 "One Call har vesentlig bedre dekning". - Vel, dem har nesten ikke dekning, gave fra Gud at dem for roame på statsmonopolistens nett til latterlige lave priser. Telenor dumper avtalene sine for å kverke konkurrentene. Her må vel post- og teletilsynet sove i timen, bra konkurransetilsynet har begynt å kikke i kortene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 "One Call har vesentlig bedre dekning". - Vel, dem har nesten ikke dekning, gave fra Gud at dem for roame på statsmonopolistens nett til latterlige lave priser. Telenor dumper avtalene sine for å kverke konkurrentene. Her må vel post- og teletilsynet sove i timen, bra konkurransetilsynet har begynt å kikke i kortene. "Gave fra Gud" er vel å ta litt hardt i. Roamingen er basert på en forretningsmessig avtale mellom Network Norway og Telenor. At det er Telenor som er roamingpartner er vel en liten "takk for sist" til NetCom, som overtok Tele2-kundene fra Telenor i 2007/2008. Hva mener du egentlig med "letterlig lave priser"? Har du sett avtalen? At de "nesten ikke har dekning" skyldes jo at de foreløpig bare har eget nett i de store bysentraene. Jeg synes det er helt ok, nå som vi har to landsdekkende nett, at de to store leier ut overskuddskapasitet utenfor tettbygde strøk, slik at vi slipper å ha 3 (og kanskje 4) landsdekkende nett. Det tror jeg er en vinn-vinn-situasjon for både NWN og TN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg