Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Symbian er så tregt er en myte, skapt av det faktum at operativsystemet fokuserer på oppgaven, ikke hva du som bruker ser i mellomtiden. At Apple har vært flinke til å legge inn animasjoner mellom alt, gjør at brukeren "føler" ventetiden som mindre. Akkurat som å høre på musikk mens du venter på at det skal bli din tur i telefonkøen. Men her har Symbian^3 fått dette på stell :)

Lenke til kommentar

Nå er vel Eldar Murtazin kjent for å være pro Nokia, og imot SE, så jeg ville ikke lagt alt for stor vekt på hva han skriver. Selv synes jeg designet på N8 er tragisk, og med Symbian under panseret tror jeg nok vi kan vente oss en lidelse i ustabilitet og venting...

 

 

Eldar liker faktisk ikke N8 i det hele tatt.

 

http://translate.google.com/translate?u=http://www.mobile-review.com/articles/2010/birulki-64.shtml&sl=ru&tl=en&hl=&ie=UTF-8

 

In the aspect of the interface can only say one thing. All changes Symbian ^ 3 are described in Spillikins earlier . I can only express my thoughts. In short - do not like. No development that we see in Android, iPhone OS, other systems, the same Bada from Samsung. Exactly the same thing, that was before with the same sauce, but with a slightly modified functionality. Brushed, washed, but not polished. Made cosmetic fine-tuning that should appeal to users. And she does not like. Feeling that Nokia had settled in fairyland, in which users buy products company tons. However, it is not. And Nokia N8 as the flagship looks not just pale, it is something vague. Advertising to attract attention, will sell and sell. To scare from Nokia brand even more people. Feeling that the ranks of Nokia wormed scouts from another manufacturer that conduct sabotage. Deliberately destroying the brand Nokia. Step by Step. Otherwise impossible to explain what is happening.
Lenke til kommentar

Series 40 ville gjort det bedre på N8 synes jeg. Er stofornøyd med min gode gamle Nokia 6070, som bruker Series 40 second edition. N8 sin Symbian^3 og Series 60 er sirup ja. Series 40 mangler støtte for multitasking, og mangler støtte for API etc. MEN pytt au, så responsivt og raskt og solid det er!! Nytter ikke å ha et avansert operativsystem og en avansert, når det går tregt og ustabilt som en skilpadde :)

 

oops mente "Nytter ikke å ha et avansert operativsystem og en avansert mobiltelefon..."

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...