NoLimit_^ Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 man kommer seg inn i kanalen når man ikke er medlemm bare når noen som Er medlemm er der. om du ikke kommer deg inn, men trenger å bli invitert, /whisper (meg) gc-anarion. vi har en mirc kanal med boter og alt på quakenet kalt #gamercraft Lenke til kommentar
Josten Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Har bare war3: roc, så da kan jeg vel ikke være med . Men tror jeg skal skaffe meg tft snart, slik at jeg kanskje kan? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Har bare war3: roc, så da kan jeg vel ikke være med . Men tror jeg skal skaffe meg tft snart, slik at jeg kanskje kan? ja, kjøp tft du. jo flere jo bedre! Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Kan jeg være med? Er ikke SUPER god, men har level 8 i roc. kjøpte nylig tft, men har ikke kommet i gang. Hvis ja, hvor skal jeg møte? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Alle aktive gamer.no-brukere kan være med, snakk med NoLimit_^ her, han pleier å være på på kveldene sånn rundt 8-tida... Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Blir gjerne med i klanen hvis jeg får lov. Men må bare finne et sted å kjøpe spillet. Noen som vet om et sted mellom porgrund og skien som man får kjøpt warcraft 3?. Jeg har frozen throne men det hjelper lite uten standard pakka :-? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Blir gjerne med i klanen hvis jeg får lov. Men må bare finne et sted å kjøpe spillet.Noen som vet om et sted mellom porgrund og skien som man får kjøpt warcraft 3?. Jeg har frozen throne men det hjelper lite uten standard pakka :-? Hei. du kan jo kjøpe wc3 fra elkjip om du har en i nærheten! de selger det for 50 kr! ellers kan du jo kjøpe fra www.cdon.no de selger det for 119! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Blir gjerne med i klanen hvis jeg får lov. Men må bare finne et sted å kjøpe spillet.Noen som vet om et sted mellom porgrund og skien som man får kjøpt warcraft 3?. Jeg har frozen throne men det hjelper lite uten standard pakka :-? Du får ihvertfall kjøpt RoC på Elkjøp tror jeg. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Status for gamercraft Nå har vi endelig fått etablert gamercraft, vi har foreløpig 14 medlemmer (trur det var 14 hvis ikke alzheimeren har tatt meg helt). Noen er mer aktive enn andre, men alt i alt er det veldig bra oppslutning tatt i betraktning at enten skole, jobb og militære - eller flere av dem - er en del av hverdagen til praktisk talt alle. ...men vi vil gjerne ha fler! Du trenger ikke være så forferdelig aktiv, det sier jo seg selv at dess fler vi er, dess større sjans er det for at vi nesten til enhver tid er folk på b.net! Ta gjerne kontakt med meg på PM eller mail skulle du ønske å være med, si gjerne også når du har anledning til å bli invitert. Vi sees på b.net! PS: husk #gamercraft på irc; efnet! Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Kan vi alle prøve å finne en dag der alle kan komme på battle sammtidlig? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 "]Kan vi alle prøve å finne en dag der alle kan komme på battle sammtidlig? ja det hadde vært stilig! er ledig nesten hele uken! men forertrekker helga! Lenke til kommentar
Graut Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg er med! Kan vel si at jeg er en ganske god Warcraft spiller også! Spiller Warcraft hver dag.. Har dessuten klart alle WarcraftStarcraft spilla som har kommet ut på vanskligste vanskelighetsgrad! Synes Warcrat Frozen Throne var for lett! , men Starcraft var akkurat pass vanskelig! Det går ikkje and å velge vanskligheitsgrad i sc- berre of å opplyse om det. Og å bruke det som karakteristikk for multiplayerspeling blir berre dumt. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Et spill som Warcraft oppfører seg totalt forskjellig i Mp og i SP. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Et spill som Warcraft oppfører seg totalt forskjellig i Mp og i SP. sant! og jeg synes det er letter å spille b.net en å spille mot en computer! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Er det ingen som spiller mer? har nesten bare sett jayhem når jeg har vært på! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Er det ingen som spiller mer? har nesten bare sett jayhem når jeg har vært på! kommer tilbake når jeg er ferdig med Knights of the Old Republic Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Er det ingen som spiller mer? har nesten bare sett jayhem når jeg har vært på! kommer tilbake når jeg er ferdig med Knights of the Old Republic bra! men kan vi ikke ha det sånn at de som kan i helgene burde være med? har ikke sett så mange på denne helga! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 teoretisk sett kunne jeg i hele helga, men vil spille knights of the old republic ferdig først, best game ever Lenke til kommentar
Pug Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg har spillt i helga, men ingen har vært online da jeg har vært, så da spilte jeg en 1vs1 og noen custom games.... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg har spillt i helga, men ingen har vært online da jeg har vært, så da spilte jeg en 1vs1 og noen custom games.... Forresten, hvem er du på b.net? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg