Shai'Tan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 skal vi ta ett møte i kveld? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 skal vi ta ett møte i kveld? Vi prøver en ny vri, vi møtes på mirc, efnet, kanal: #gamercraft , det bør være enn lettere møteplass... jeg har tid når som helst, i guess... Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg er tilbake fra ferie.skal på lan i noen dager fremover ,men finner vi et tidspunkt så tar jeg meg tid i et par timer. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Jayhem og Zealot, skal vi spille i 3 mot 3 turneringa i morgen? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Det er ingen som er der jo, jeg har spillt mye i dag og har set noen. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 blir det noe av dette klan greiane? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det skal du ikke se bort ifra, jeg har foreløpig fire mailadresser, fortsett med å sende dem til meg på PM hvis dere vil være med! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Nå er jeg og jayhem på battle.net Kom flere! Lenke til kommentar
Hetzer Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Meg være med....men får ikke kobla meg opp før i utgangen av måneden Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 kan vi ikke prøve å finne et nytt tidspunkt snart? For meg passer det når som helst hele uka. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Når skal vi måttes? Det passer bra på lørdag eller fredag nå kommende for meg... Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg er med, er medlem av LOBS, men har ikke kontakt med noen av medlemmene. Bare si et tidspunkt, så kommer jeg. Navnet er Smackdown Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg, Godrick og Warlock spillte i dag, men i morgen er der lørdag. Vi 3 skulle møtes på channel lanur i morgen, håper at det flere som kommer. IKKE MØTE PÅ CHANNEL LANUR, MEN PÅ gamer.no. Det noen flere som bruker lanur og de vet ikke at vi poster på forum her. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 "]Jeg, Godrick og Warlock spillte i dag, men i morgen er der lørdag.Vi 3 skulle møtes på channel lanur i morgen, håper at det flere som kommer. IKKE MØTE PÅ CHANNEL LANUR, MEN PÅ gamer.no. Det noen flere som bruker lanur og de vet ikke at vi poster på forum her. Når på lørdag da? Om kvelden? Det passer for meg når som helst etter 14.00.. ( Har ikke stått opp før da ) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Har ikke tid før etter halv 7, pga jobb Lenke til kommentar
Pug Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Har ikke tid før etter halv 7, pga jobb Hva med 7 da? ( Oppe før 14! :o ) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Skulle vært med hadde jeg hatt brebånd.... Har bare isdn, har ikke prøvd å spille men jeg satser på at det ikke går bra... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Skulle vært med hadde jeg hatt brebånd.... Har bare isdn, har ikke prøvd å spille men jeg satser på at det ikke går bra... Vet du om du kommer til å få i nær fremtid, da? Vi har ennå ikke ti stykk som har sagt fra, så hvis du vil være med senere så kan du jo få være med fra starten av... Anyhow, er en stund sia jeg fikk PM om nye medlemmer nå; vil du være med i gamer.no's uoffisielle TFT-klan så send meg en PM med din mailadresse så jeg kan skrive deg på maillista, vi har rundt åtte stykk nå, så det er ikke lenge til vi kan starte opp! Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Skulle vært med hadde jeg hatt brebånd.... Har bare isdn, har ikke prøvd å spille men jeg satser på at det ikke går bra... Jeg har også bare isdn,det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Nå er ting på gang her! Har snart navnet spikra, men det er aldri for sent å bli med! Fortsett å sende meg PMer, så legger jeg dere til på lista! Dette blir bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg