Bluebeans Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg liker ikke mase men jeg oppforder nesten til og skaffe irc kanal.. mye kjekkere (av erfaring). Vis dere kan skaffe idlere (noe som ikke burde være et problem når dere er så mange) så kan jeg fikse en L bot Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Jeg kan godt være med å lage irc kanal, men som sagt kan jeg ikke noe om irc Endret 3. januar 2004 av hwknut Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg er med Hva skal den hete da? #gamercraft #clan-gc eller hva mener dere? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg er med Hva skal den hete da? #gamercraft #clan-gc eller hva mener dere? #GamerCraft Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) #gamercraft er nok det beste (imo). Høres stilig ut med en irc-kanal ja. Blir gjerne med, men tviler på at jeg kan bidra med noe (kan ikke noe særlig om irc). Endret 3. januar 2004 av Josten Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 [quote name='hwknut' date='03/01/2004 : 16:13'] [quote name='jin_X' date='03/01/2004 : 16:12'] Jeg er med Hva skal den hete da? #gamercraft #clan-gc eller hva mener dere? [/quote] #GamerCraft [/quote] Ta og kom på #gamercraft @ quakenet da. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Til dere som ikke kan noe om irc.. Bare join #Gamercraft så skal jeg hjelpe dere et steg videre Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Da blir det #gamercraft @ quakenet da Jeg og VaskiZ er der nå atm... Kan fikse L jeg Lenke til kommentar
Josten Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Noen som har prøvd moutain giant med taunt og lightningshield mot masse melee? Har lurt litt på om det ville funke Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Noen som har prøvd moutain giant med taunt og lightningshield mot masse melee? Har lurt litt på om det ville funke hehe, ingen dum idé, egentlig, bortsett fra at taunt som tiltrekking er veldig lett å unngå hvis du er litt våken. dessuten har vel MG spellresistance? bør helst ha det, jaffal? Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Nå blir det lite spilling av warcraft av meg i de komende ukene, jeg er blitt besatt av morrowind Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Nå blir det lite spilling av warcraft av meg i de komende ukene, jeg er blitt besatt av morrowind Ah! Morrowind er fett Ordnet en ny rase som jeg fant opp selv Jeg kalte den "Stean" Lenke til kommentar
Josten Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Nå har jo 1.14 kommet ut da. Blizzard er jo for en gangs skyld raske Håper bare den replaybuggen jeg hater er borte. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 MG's har er spell-imune om du oppgradere ja, fant ut det først nør jeg skulle posesse 6 MG's i et FFA game(med undead)... Ble veldig lang i maska når det sto at de var imune, trodde de bar var "resistant" og ikke imune... Er det noen som kan si hvor jeg laster ned "standalone" patch 1.14? Trenger fordi jeg skal på LAN(long story...) Blizzard's sider fungere ikke til det enda... (Morrowind er fett, men SW: KOTOR er fetere ) Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 MG's har er spell-imune om du oppgradere ja, fant ut det først nør jeg skulle posesse 6 MG's i et FFA game(med undead)... Ble veldig lang i maska når det sto at de var imune, trodde de bar var "resistant" og ikke imune... Er det noen som kan si hvor jeg laster ned "standalone" patch 1.14? Trenger fordi jeg skal på LAN(long story...) Blizzard's sider fungere ikke til det enda... (Morrowind er fett, men SW: KOTOR er fetere ) Har ikke funnet standalone og jeg har heller ikke funnet no cd til den..... Det blir ikke noe warcraft på lan med meg hvis jeg ikke finner nocd til vennene mine. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ok, nå er det lite med folk som er på logget gitt. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det var en nyttig post, gitt. Noen andre enn meg som synes ordet "gitt" er snodig? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det var en nyttig post, gitt. Noen andre enn meg som synes ordet "gitt" er snodig? Jeg har hørt snodigere ting. F.eks "samtlige" "nær-teig" og "så i lende". Det er utrykk du bare hører ett sted. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ja, det finnes verre, men det ER snodig... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Flott det sjef! Det var liksom en "oppmuntring" til folka i gc, eller et slags ønske om at flere var på b.net... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg