hwknut Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Alta, ja... Har reservert plass allerede, vi er en hel gjeng som skal dra fra Hammerfest bor noen timer unna jeg! Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Andre helg i januar drar jeg til X-Gathering for å forsvare Gamercrafts ære i warcraft compoen deres Noen andre som kommer? Jeg tror jeg har en fin sjanse til å komme langt, siden finnmark består bare av samer hmmm dette var rart, jeg kan ikke se deg på clan lista på b.net Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Du får dra med en pokal hjem som vi kan sette i klubbhuset . Hvor har det blitt av deg egentlig? Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 klart det.. hva heter duda der inne? Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 klart det.. hva heter duda der inne? Hva snakker du om?? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Sry for min ekstreme inaktivitet i det siste, bedrer seg nok mot slutten av ferien! Lenke til kommentar
robgar Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hEI, KAN JEG FÅ VÆRE MED? har fortiden bare reign of caos, men får snart tft Lenke til kommentar
Josten Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jada. Skaff deg tft og bare bli med Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Vi får enda en ny i klanen! En venn av meg Han får Warcraft etter nyttår! Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Dette er alle medlemene så langt Klan gc Håper at det er flere som kommer.......... Endret 31. desember 2003 av Godrick Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 arrgh! Har lan nå og vi spiller ffa! Jeg er undead og har problemer mot NE. Han som spiller NE går druid of talon, druid of the bear elns og mountain giant(Hva som duger mot mountain giant?) Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Er det ikke noen som kan lage en GamerCraft logo? Prøvde meg istad, men det gikk ikke så bra! Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Tenkte å joine clanen, når er det folk på bnet? Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Tenkte å joine clanen, når er det folk på bnet? Å, det er vanskelig å si det ja............... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 arrgh! Har lan nå og vi spiller ffa! Jeg er undead og har problemer mot NE. Han som spiller NE går druid of talon, druid of the bear elns og mountain giant(Hva som duger mot mountain giant?) Fiends og Aboms og Statuer, ikke angrip Mountain Giants før resten er død, pass på taunt... Fiends tar Talons og Bears, mens Aboms er meat shield... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 arrgh! Har lan nå og vi spiller ffa! Jeg er undead og har problemer mot NE. Han som spiller NE går druid of talon, druid of the bear elns og mountain giant(Hva som duger mot mountain giant?) Fiends og Aboms og Statuer, ikke angrip Mountain Giants før resten er død, pass på taunt... Fiends tar Talons og Bears, mens Aboms er meat shield... Ah Takk for hjelpen, skal prøve nå. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Noen som skal spille noe i kveld og som blir med på AT? Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg blir gjerne med. Er på leting etter en Warcraft clan Lenke til kommentar
robgar Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 skal jeg melde meg på på internet et eller annet sted? eller? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Lag en account med gc- foran. Feks gc-Matmoms. "clan gc" er klankanalen på b.net. Send en pm til jayhem og bli enige om å møte han eller en av shamansene på b.net. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg