JoeDohn Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 I want to join too! Hehe, jeg er gjerne med viss noen vil "ha" meg. Følg bruksanvisningen ovenfor! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Joa.. Kan joine jeg Har spilt wc 4 ganger og har ikke online cd-key! Ønsker ikke useriøse folk i klanen. Skill har ingenting å si, men du eier jo ikke en gang spillet. Hvorfor skal du da være med i klanen? Det er bra du sier ifra Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 HO, hey ,hah. Maser fælt jeg nå, men som sagt. Vil gjerne med i klanen viss der er plass. Spiller daglig. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Bare å bli med ja. Lag en account med gc- foran. Feks gc-ptv- Kanalen på b.net er gamercraft. Er ofte noen på om kveldene. Følg med i denne tråden utover. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Joa.. Kan joine jeg Har spilt wc 4 ganger og har ikke online cd-key! Ønsker ikke useriøse folk i klanen. Skill har ingenting å si, men du eier jo ikke en gang spillet. Hvorfor skal du da være med i klanen? For all del ikke ta en spøk da.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 For all del ikke ta en spøk da.. Det å legge seg ut med lederne i en klan er din fremgangsmåte for å få bli med? Følg instruksene hvis du vil være med. Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hei hei. Nå er det veldig lenge siden jeg har spillt, men dette har vært på grunn av at jeg har hatt mye å gjøre i det siste. Men nå er jeg ferdig med alle tentamene og mye annet og regner derfor med å spille i nesten hele dag. Så da vet dere det hvis noen skulle få lyst til å spille litt AT. Kommer til å bruke gc-midgetslayer som accounten min. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 er det mange som spiller for tiden da? Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg spiller en del... Btw, til dere som liker WC3 og Generals, er vel egentlig et sinnsykt fett spill å anbefale: Empires: Dawn of the Modern World. www.empiresrts.com Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nå begynner vi å bli en god del folk, så nå skulle det ikke være noe serlig problem å få opp en klan Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Gratulere med dagen Johnny Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 yay, takk! kjipt jeg ikke fikk vært på b.net idag, hadde vært artig å ha feira der! Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Må slenger inn en bursdagshilsen jeg også. Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Restart- Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei, jeg er level 4 på b.net. spiller en del med ptv- en i klanen deres. Jeg har bare en "Pracc Acc" på b.net nå. Men de vil komme en skikkelig... Jeg lurer på om jeg kan bli med i klanen deres, selv om jeg har isdn Jeg digger WarCraft mer en noen andre.. Kan jeg bli med i klanen eller? ? Restart- Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Wow, 18 år. Nice Nå er det jo vilt med folk som har sagt "kan jeg være med" så nå bør det vel være lett å skaffe 10 stk en kveld? Lenke til kommentar
Restart- Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 NoLimit, jeg tror du er clan leader? Tror du jeg kan bli med? Jeg spiller daglig og masse gamer med ptv- Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Alle kan være med, bare man har spillet, bruker å være på battle.net, og er registrert på gamer.no Så det er ingen vits i å spørre... Lenke til kommentar
Restart- Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Takk! Jeg skal vere så aktiv jeg kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg