Godrick Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 kan ikke en shaman gjøre den damn kanaln public så jeg kan komme meg inn?! Jeg kan gjøre det jeg. Men hvilke dag skal vi spille? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 blir vel mye wcIII på meg idag... wardraft for det meste Lenke til kommentar
Josten Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har fått meg tft nå. Kan jeg bli med? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 jeje.. når jeg logga meg på Bnet i dag var det ikke no mer klan :grine: Noen som gidder å starte den opp igjen el? JayHem: kan du gjøre det el? Vi kan jo prøve å møtes en eller annen dag på nettet for å gjøre det da.. Får håpe vi blir nok folk Og til Josten.. går sikkert greit at du blir med. Etter det jeg har forstått så kan alle aktive forumbrukere joine klanen.. Bare følg med i denna posten.. kommer mer info etterhvert Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 huff, synes det er dårlig det nye forumet. Hva synes dere? Finner det rotete og uoversiktelig, så kan man ikke "finne sine egne poster "lengre, så man kan se om noen har svart det :gretten: Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Forume har blitt bare Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hmm, må jeg få minne om at jeg FORTSATT ikke er på b.net før siste halvdel av uka? Anyhow, ja, jeg vil gjerne få dratt igang sirkuset igjen, og får vi gjort det nå i helga hadde det vært topp. Husker imidlertid at det sist var et fordømt slit å få det til, så jeg lover ingenting. Jeg skal få sendt mailer senest på onsdag. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg kommer, hvis det blir bestemt en tid og dag. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg skal trolig på LAN i helga, så hvis det kunne blitt på Søndag så hadde det passa bra for meg Eller så kan vi gjøre det før helga også. På torsdag eller no Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Nå er jeg en smule irritert ja! Nå sluttet 120 giggen min å virke :gretten: Så nå har jeg bare en 5 gigger :gretten: Men jeg skal få se om jeg kommer på i helgen! Endret 27. oktober 2003 av hwknut Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 [quote name='NoLimit_^' date='27/10/2003 : 19:04'] huff, synes det er dårlig det nye forumet. Hva synes dere? Finner det rotete og uoversiktelig, så kan man ikke "finne sine egne poster "lengre, så man kan se om noen har svart det :gretten: [/quote] Jeg synes forumet var bra! men det må komme en Vis egne innlegg knapp! Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 huff, synes det er dårlig det nye forumet. Hva synes dere? Finner det rotete og uoversiktelig, så kan man ikke "finne sine egne poster "lengre, så man kan se om noen har svart det :gretten: Jeg synes forumet var bra! men det må komme en Vis egne innlegg knapp! Enig Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er klannen oppløst? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ok, folkens, ATTENTION! vi vil gjerne få reist klanen fra aska så fort som mulig, så om alle som fortsatt er interessert kunne sendt meg en mail ASAP og si fra når de kan samles så hadde det vært flott. husk at vi er avhengige av å ha med ti stykk, derfor er jeg ikke sikker på om vi er nok aktive. om vi må ty til drafting av inaktive medlemmer så får det heller være, kjernen vil overleve uansett! Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har aldri hørt om ord ASAP, hva betyr det? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ASAP = As Soon As Possible - så fort som mulig Kan dere ingenting eller, barn? Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ASAP = As Soon As Possible - så fort som mulig Kan dere ingenting eller, barn? Etter min mening er dette fjortiss språk *grin* Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ASAP = As Soon As Possible - så fort som mulig Kan dere ingenting eller, barn? Jeg bruker ikke forkortelser. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ASAP = As Soon As Possible - så fort som mulig Kan dere ingenting eller, barn? Etter min mening er dette fjortiss språk *grin* Det er en helt vanlig forkortelse, om ikke i UK så i hvert fall i US. Bruker den til og med i militær-sammenheng. Så vet du det. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ASAP = As Soon As Possible - så fort som mulig Kan dere ingenting eller, barn? Etter min mening er dette fjortiss språk *grin* Det er en helt vanlig forkortelse, om ikke i UK så i hvert fall i US. Bruker den til og med i militær-sammenheng. Så vet du det. Takk skal du ha. Ikke alle har klart å komme inn i forkortelses verdenen *grin* Men skal vi stifte klannen igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg