Gå til innhold

Gamercraft. Ny, helnorsk Warcraft III klan med gamer.no folk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey.. lurte på om jg kanskje kunne joine klanen deres?

Har ikke fått begynt å spille tft ennå, men har spilt ca 350 roc kamper da :)

Accounten min på bnet er ZiToC

Jeg har ikke spilt så mye i det siste, men tenker jeg begynner å spille en del hvis jeg får joina klan å sånn :)

Er dette en rein tft klan eller?

Det er en ren FT-klan, ja, men det er vel igrunn av enkelhetens prinsipp... Vi foretrekker å holde det slik. :)

 

Når det gjelder aktivitet så kan jeg bare si som tidligere; jeg er kun aktiv halve uka, onsdag kveld, torsdag kveld, fredag kveld og annenhver hele lørdag (henger sammen med hvorvidt jeg er hos mamma eller pappa), og skal dere bli tatt opp til klanen i starten av uka så må noen andre gjøre det.

 

Det har seg stadig slik at stort sett alle i klanen enten jobber, går på skole eller befinner seg i militæret, og dette fører selvfølgelig til at noen kan være mindre aktive enn andre. Det er likevel ingen grunn til å snakke om noen inaktiv klan, jeg tror klanen er aktiv nærmest hver dag! Det er som sagt opp til hver enkelt.

 

Hvis dere vil kan vi ta en kryss-sjekk med mail-lista, dere kan sende meg en PM med b.net-nick og email-adresse som dere bruker ofte, så kan jeg sende en mail til alle som er med i klanen - herfra vil dere kunne hente adressene til de andre, skal prøve å lage oversikten så ryddig som mulig.

 

Ser frem til å se dere på b.net, og husk; klanen er åpen for ALLE som er aktive på gamer.no-forumet og som spiller FT! :)

Lenke til kommentar
"]
Jeg gidder ikke lese 10 sider så jeg lurer på:

Ble det noe av klanen??

 

 

Ja, kan nokk si det. Bare les det jayhem skrev.

 

 

 

Hei folkens, det er lenge siden siste vi spillte :( Håper alle kan ta seg en tur på battle om Torsdag og Fredag.

Ja det skal jeg! unnskyld at jeg ikke kom på lørdag som jeg lovte, men vennene skulle absolutt ha meg til å se en film!
Lenke til kommentar
Det Yodas talefeil imitere forbudt er.

Offtopic, usakelig, ukorrekt pluss at du deiser inn i en diskusjon du aldri har blanda deg inn i før?

 

Når han sier "Har du cd-keyen din banna?" så ville det med Yodas ordstilling tatt i betraktning blitt det vi ville uttalt "Har du banna cd-keyen din?" og jeg tror ikke han har gjort det av egen fri vilje. Sier i grunn seg selv. Kunne i det minste tatt det i en PM.

 

[ettertanke]hmm, det kunne jeg også... jaja...[/ettertanke]

Lenke til kommentar

Har vært på nesten hver dag nå i det siste, utenom i helga da(Pcen var fucka). Men har ikke sett så mange av klan medlemene på bnet siden jeg starta for vel en uke siden. Har bare sett 5 stykker eller no av 16.

Men kan vi ikke ha en fast dag i uken hvor vi møtes på battle.net å spiller litt AT og lignende. Feks Søndag kunne vært en fin dag kl 18 eller no :shrug:

Og hva med å starte opp en IRC channel på Quakenet (#GamerCraft)??

Lenke til kommentar
Har vært på nesten hver dag nå i det siste, utenom i helga da(Pcen var fucka). Men har ikke sett så mange av klan medlemene på bnet siden jeg starta for vel en uke siden. Har bare sett 5 stykker eller no av 16.

Men kan vi ikke ha en fast dag i uken hvor vi møtes på battle.net å spiller litt AT og lignende. Feks Søndag kunne vært en fin dag kl 18 eller no :shrug:

Og hva med å starte opp en IRC channel på Quakenet (#GamerCraft)??

 

Helt enig. :yes:

Lenke til kommentar
hmm, Nå gikk jeg på b.net også sto det i kanalen vår "Your clan is in danger of expiring due to inactivity by the clan leader" Hva skjer nå?

 

Det er kjipt.. Klan lederen våres har jo ikke spilt no i det hele tatt da..

Får håpe han kommer seg på snart

Kontoen hans er jo stegnt :shrug:
Lenke til kommentar
hmm, Nå gikk jeg på b.net også sto det i kanalen vår "Your clan is in danger of expiring due to inactivity by the clan leader" Hva skjer nå?

 

Det er kjipt.. Klan lederen våres har jo ikke spilt no i det hele tatt da..

Får håpe han kommer seg på snart

Kontoen hans er jo stegnt :shrug:

 

hmmm.. da lurer jg på hva vi kan gjøre :shrug:

er vel nesten nødt til å mekke klanen på nytt da :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...