mcgroven Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Snøbrettspillet Shred har fått dato, kan det snu trenden for Activision? Les hele saken Lenke til kommentar
Kyrremann Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvorfor skal Tony Hawk serien være så utrolig urealistisk? Har selv Tony Hawk Ride med brett og må si det er utrolig vanskelig å holde balansen på brettet. Den eneste mode'en jeg klarer noe på er easy, og da er spillet en rail"shooter". Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Når skal denne kua dø? Lenke til kommentar
Phasma Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ber til Gud om et realistisk snowboardspill snart! Får bare håpe på det beste. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det siste snowboardspillet jeg likte var det første Amped spillet. SSX er jo i sin egen liga, men Amped var for meg minst like morsomt. Tony Hawk navnet har, dessverre, ikke lenger et smil forbundet med seg lenger. Endeløs knappetrykking og kombogrinding er det eneste jeg nå forbinder med det navnet, og selv om dette spillet også inneholder snowboard klarer jeg ikke å glede meg. Tvert imot. Et spill som prøver seg på begge deler uten i det hele tatt å ha mestret skateboardingdelen, i tillegg til et utrolig kålete brett man står på (Kinect og Move var ikke godt nok?). Mjee. Jeg står fint på andre siden av gjerdet. Lenke til kommentar
Blaze_InnleggNO Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det nærmeste man kommer et realistisk snowboardspill nå til dags er Fun Track i Skate 2, og det sier jo litt om kvaliteten på snowboardspillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå