mcgroven Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 I disse utsettelsesdager er det gledelig at noen holder ord. Les hele saken Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fallout: New Vegas blir day 1 kjøp for min del. Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Bestillte i forrige veke - vart Mercenary Pack på meg. Synest det virkar kulast, men når sant skal seiast så bryr eg meg ikkje så mykje om slike tilleggspakkar. Gleder meg vilt. Blir nok ein del asosiale helger framover. Det mest eg har lest av previews ser meget lovande ut. Mest av alle kanskje han som var stor Fallout 1 & 2-fanog heller avvisande til Fallout 3, som trudde dette kunne bli eit kanonspel. Mine fantasiar er at grafikken og kampane frå Fallout 3 er kombinert med det meir intrikate og dynamiske historien frå forgjengarane samt stemninga og miljøet ein fann der. Einaste minus er at eg, som med Fallout 3, synest mange av våpna samt måten du held dei på ser litt kunstig ut. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Blir dag 1 kjøp pÃ¥ meg ogsÃ¥. Dog er jeg en smule skeptisk med tanke pÃ¥ at de har innført ironsights. Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Iron sights blir nok en vanesak. Blir aldri lei av å skyte hodet av folk i VATS slow-motion heller. Lenke til kommentar
Kattemat_InnleggNO Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 "Her spiller du en budbringer som blir skutt i hodet på grunn av en pakke, men reddes i siste liten." You were shot in the head so i had to reconstruct your face....I figured i'd fix your whole body as well. Are you a boy or are you a girl? Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 gleder meg veldig mye, har bestillt collector edition Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 For et ufyselig cover. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 For et ufyselig cover. Syntes det var et kult cover jeg. Ser på en måte litt oldschool ut. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Joda, hadde vært greit det om spillet var oldschool. Men siden de tydeligvis baserer seg på F3, så tviler jeg på at det blir det. Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 What happens in Vegas, stays in Vegas! Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gleder meg sykt til dette.. fallout 3 stoppet jo plutselig å stoppe så.. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 I disse utsettelsesdager er det gledelig at noen holder ord. Les hele saken Hvorfor siterer dere Gamespot når et lite søk og et par klikk hadde ført dere til den originale blog posten? New Vegas News: It’s done! Plus PC reqs, and cake Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Men siden de tydeligvis baserer seg på F3, så tviler jeg på at det blir det. Tja, de bringer jo tilbake en hel del ting fra FO1/2 som ikke var med i FO3. Jeg tror nok rammeverket for New Vegas-opplevelsen vil ligge tettere opp mot de gamle spillene enn det FO3 gjorde. At de også tar det nye perspektivet hele veien med skikkelig iron sights, i stedet for retardzoomen Bethesda inkluderte i FO3, er strålende. Det er et godt eksempel på at Obsidian forstår hele "You can't be half a gangster no more, Nucky"-problematikken. Så lenge spillet skal være FPS på overflaten, så burde det ikke gjøre det halvveis. Det ligger ingen automatikk i at de underliggende RPG-elementene blir bedre fordi FPS-skallet er dårligere, selv om det kan virke som om Bethesda trodde det. Eventuelt bare kom de ikke på at Iron Sights er en god idé - personlig utstår jeg ikke crosshairs i spill man kan leve seg inn i (f.eks. STALKER); da er det greit å kunne bruke iron sights. Endret 4. oktober 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
snok89 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Dette gleder jeg meg bare mer og mer til som en liten unge = De har virkelig greid å fylle inn det som manglet i fallout 3, ser det ut som:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå