Whackedorange Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Syntes att tråden konsollkafeen inneholder litt for mye skryting over hva man tenker å skaffe seg fremover og etter å ha tenkt litt så kan man jo lage en egen tråd hvor man kan skryte uhemmet over hvilke planer man har for kjøp utover høst/vinteren eller enda lengre fram i tid enten det gjelder spill eller hardware som baserer seg på konsollverdenen. Trådstarter skal selv ha seg, Gran Tourisimo 5 (signature etd), Need For Speed Hot Pursuit, Enslaved Odyssey to the West, Castlevania og sikkert en hel del andre tittler også men avventer dem litt siden jeg venter på anmeldelser. Lenke til kommentar
TheManWithAName Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Syntes att tråden konsollkafeen inneholder litt for mye skryting over hva man tenker å skaffe seg fremover og etter å ha tenkt litt så kan man jo lage en egen tråd hvor man kan skryte uhemmet over hvilke planer man har for kjøp utover høst/vinteren eller enda lengre fram i tid enten det gjelder spill eller hardware som baserer seg på konsollverdenen. Trådstarter skal selv ha seg, Gran Tourisimo 5 (signature etd), Need For Speed Hot Pursuit, Enslaved Odyssey to the West, Castlevania og sikkert en hel del andre tittler også men avventer dem litt siden jeg venter på anmeldelser. Det er en hel del. I tillegg kommer det jo ut XBLA-spill og DLC til spill. Blir nok helt sikkert å plukke opp Sonic 4 og RDR: Undead Nightmare. Ennå er jeg jo ikke engang ferdig med kampanje-delen på Halo Reach og Spiderman: Shattered Dimensions. Får det m.a.o veldig travelt med å runde disse spilla i høst. Har i tillegg en del gamle spill liggende som jeg også må få tid til å få spilt. Har alt forhåndsbestilt Medal of Honor, Rock Band 3, Assassins Creed: Brotherhood, Crysis 2 og Need for Speed: Hot Pursuit. Skal i tillegg ha Fable 3 og Call of Duty: Black Ops. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Dette er det jeg har forhåndbestilt, uten å angre i det hele tatt Call Of Duty Black Ops 349,- (PS3) Medal Of Honor Tier 1 Edition 429,- (PS3) Enslaved Collector's Edition 549,- (PS3) Castlevania Lords Of Shadows 449,- (PS3) Gran Turismo 5 449,- (PS3) Sly Collection 286,- (PS3) Split Second 248,- (PS3) Kingdom Hearts Birth By Sleep Special Edition 180,- (PSP) Final Fantasy Dissidia 169,- (PSP) Little Big Planet 179,- (PSP) Assassins Creed Brotherhood 338,- (PS3) Need For Speed Hot Pursuit 338,- (PS3) FIFA 11 381,- (PS3) Er endel der, men mangler et par til som jeg vurderer og forhåndbestille Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) har forhåndsbestilt: Medal of honour (xbox 360) Call of duty : black ops (xbox 360) Assassins creed Brotherhood (xbox 360) Crysis 2 (Xbox 360) Dead space 2 (xbox 360) Skal også kjøpe DJ Hero 2 ved release. Endret 10. oktober 2010 av niggle Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Xbox369? Har forhåndsbestilt: Fallout: New Vegas(360) - 349,00 Rock Band 3 + Keyboard-bundle(360) - 1299,00 AC: Brotherhood - Byttekampanje på Gamestop Medal Of Honour Tier 1 Edition - Byttekampanje på Gamestop Kommer til å kjøpe meg iløpet av resten av året: Enslaved(360) Castlevania: LoS(360) Dead Rising 2: Case West(XBLA) Dead Space: Ignition(XBLA) Lenke til kommentar
Martin89_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har fohåndskjøpt Fallout New Vegas collectors edition. Gleder meg vilt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Medal of Honor (Tier 1 Edition) og Star Wars: The Force Unleashed 2 er de eneste spillene jeg har forhåndsbestilt. Black Ops tviler jeg på at jeg kommer til å kjøpe, Fable 3 kommer jeg ikke til å kjøpe før jeg har fullført Fable 2 og Assassins Creed: Brotherhood er fremdeles så langt frem i tid at jeg ikke gidder bruke penger på det nå. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Har forhåndsbestilt: Call of Duty: Black Ops (Hardened Edition) Fallout: New Vegas Fable III (Limited Edition) Need for Speed: Hot Pursuit (Limited Edition) Medal of Honor (Tier 1 Edition) Andre som ennå vurderes/blir kjøpt i løpet av året: Assassin's Creed: Brotherhood EA Sport's MMA + diverse XBLA Kinect kjøper jeg med innbyttedealen til Game (bytt inn 3 spill = halv pris) Endret 10. oktober 2010 av Fekene Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Skal ha Kinect selv også på grunn av den dealen. Har allerede gavekort på 450, og har 2 spill jeg kan bytte mot. Så ender opp vel med å betale ikke så mye akkurat for Kinect med den prisen. Endret 10. oktober 2010 av Maury Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har forhåndbestilt: - Fallout: New Vegas CE - Fable 3 CE - Star Wars: The Force Unleashed 2 CE - Assassin's Creed Brotherhood CE - Little Big Planet 2 CE Skal ha mange fler, men det er kun disse som er forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Fikk Medal of Honor til 199kr på gamestop ved kjøp av PS3 320GB inkl. Move starter pack. Stikker på friuke fra fredag kveld av,så får jo ikkje testet MOH på noen uker enda Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Skal forhåndbestille Prince Of Persia Triology til PS3 for 299kr, selvom jeg ikke har tid så må jeg bare ha det Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Donkey Kong Country Returns koster kun 349,- på elkjop.no, så da blir det bestilt. Tror det kun gjelder idag. http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/nintendo-wii-spill/WIIDONKEYKCR/donkey-kong-country-returns-wii;pgid=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Jeg bestilte det spillet der , må snart stoppe jeg Endret 14. november 2010 av Toman Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Donkey Kong Country Returns koster kun 349,- på elkjop.no, så da blir det bestilt. Tror det kun gjelder idag. http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/nintendo-wii-spill/WIIDONKEYKCR/donkey-kong-country-returns-wii;pgid=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Takk for linken og jeg kjøpte den der igår også men ser att i dad så er prisen 449 Endret 15. november 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Akkurat nå venter jeg bare på Assassin's Creed Brotherhood. Tilbudet til Gamestop gjorde det meget lett for meg å forhåndsbestille spillet. Når det gjelder DLC kommer jeg til å kjøpe Fable III Understone Quest Pack og Ilomilo med en gang de dukker opp på Xbox Live. Dead Space 2 står høyt på listen av spillene som kommer tidlig neste år, men jeg har ikke forhåndsbestilt det ennå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har forhåndsbestilt: Killzone 3 Helghast Edition, Dragon Age 2 Signature Edition, The Witcher 2 Collectors Edition, Crysis 2 Nano Edition, Gray Matter, Edna & Harvey: The Breakout, og Test Drive Unlimited 2. Har lyst på (og kommer til å forhåndsbestille), L.A Noire, Portal 2, Kirby's Epic Yarn, LEGO Star Wars III: The Clone Wars, Deus Ex: Human Revolution, Bulletstorm, Barrow Hill 2: Bracken Tor og Black Mirror 3. Spill som kommer etter sommeren venter jeg med å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 jeg savner konsollkafeen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Latterlig at den ble stengt i utgangspunktet- Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 helt enig, forstår ikke i hele tatt. Er jo ikke noe liv her lengre, moderatorene burde ta et hint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå