pgdx Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hvor i alle dager skulle jeg ellers ha plassert denne tråden? Jeg har en boot-loader (GRUB) der jeg er så heldig å få velge mellom Red Hat og Windows. Problemet mitt (som ikke egentlig er et problem) er at Red Hat står som default, altså øverst på listen. Jeg bruker det heller sjeldent, spesielt nå når jeg ikke har internett hjemme. Da brukes pc-en mest til spilling i Windows. Går det an å forandre på rekkefølgen i GRUB? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jepp, dette kan du bla. gjøre i kontrollpanelet til Redhat. (Husker ikke hvor) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Nja.. Jeg fant ut av det. Den lå i /boot/grub/gtub.conf Men jeg klarte seff å ødelegge noe. Tror det forsvant en linje, elns. Nå er plutselig GUI-et blitt helt annerledes. Litt mer plain text, om du skjønner. Er det noen måte å få fikset det slik at det ser ut som det gjorde? Det var ganske bra design på det før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå