Daniels_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 hei hei! eg lure på hvorfor eg ikkje kan spille mot kompiser når eg invite dei, eller dei invite meg. komme at vi mister forbindelse. men både dei og eg kan spille mot alle andre online, så litt merkelig, noen innstillinger vi må fikse på eller? Lenke til kommentar
Daniels_InnleggNO Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 ingen som har peiling, ganske kjipt dette. det står på fifa11 online at brannmuren min er på Moderat. andre alternativet er Åpen. men klare ikkje å bytte, har det uansett noe å sei? og hvordan kunne eg byttet? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg aner ikke om dette er problemet da jeg absolutt ikke er noen ekspert på det området, men det skjedde noe lignende med meg og en kompis i FIFA 09. Vi fant ut at det var fordi at jeg brukte kabel mens han hadde trådløst nett. Når jeg da brukte min bror sin PS3 som også har trådløst gikk det derimot helt fint. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har kompisane dine òg moderat under online? I såfall kan det by på problemer når de skal spele over nettet. For å bytte må du åpne portane som PSN benyttar, muligens òg spesifikke portar som FIFA 11 treng. Det enklaste er å sette PS3-en i DMZ. http://portforward.com/ har mest sannsynleg ein framgangsmåte for å åpne portar i routeren din, eventuelt sette ein host i DMZ. Lenke til kommentar
Daniels_InnleggNO Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 tusen takk for all hjelp=) se om dette fungere=) Lenke til kommentar
Daniels_InnleggNO Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Har kompisane dine òg moderat under online? I såfall kan det by på problemer når de skal spele over nettet. For å bytte må du åpne portane som PSN benyttar, muligens òg spesifikke portar som FIFA 11 treng. Det enklaste er å sette PS3-en i DMZ. http://portforward.com/ har mest sannsynleg ein framgangsmåte for å åpne portar i routeren din, eventuelt sette ein host i DMZ. ka e dmz`? Lenke til kommentar
Daniels_InnleggNO Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 sette ps3 en i DMZ? skjønne lite.. litt til hjelp=) Lenke til kommentar
Frank92_InnleggNO Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvordan får man til å låne spillere som ikke er listet til utlån?(managermode) Får bare til å kjøpe de som ikke er tilsalgs vis dokk skjønne. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 sette ps3 en i DMZ? skjønne lite.. litt til hjelp=) DMZ i denne samanhengen betyr det at host/maskin/ps3/etc er direkte tilgjengelig frå Internett (dvs, alle portar er åpne mot den IP-adressa). Så i routeren din må du då finne fram til denne innstillinga og legge inn IP-adressa på PS3-en din. Igjen, portforward.com og Google bør langt på veg hjelpe deg, spesielt sidan det berre er du som veit kva ISP og router du har, samt IP-adressa på PS3-en din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå