Øystein.F. Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Street Fighter X Tekken er resulatet av eit meistermøte. Vi har intervjuet skaperane. Les hele saken Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Veldig underholdende lesning Tusen takk! En liten feil: "Jin Kazuma i hardt ver." - kommentaren under bildet på side 2. Figuren du sikter til, som det ikke er, heter Jin KazAMA, ikke KazUMA. Jin Kazama: Det er ikke Jin Kazama, men Kazuya Mishima som er med på bildet. Så vet du det(du vet det vel gentlig når du tenker deg om) Kazuya Mishima: Endret 2. oktober 2010 av Stigtrix Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Sant så sant. Gjekk visst litt fort i svingane der. Det er retta no Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Bra artikkel, likte den veldig godt Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Jeg er skuffa. Dette var for det aller meste vitsing rundt messejournalister som ikke klarer holde styr på intervjuer, en bitteliten smule småprat og en enda mindre smule håndfast prat om spillet dere skulle prate om. Endret 3. oktober 2010 av Couchfighter Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Underholdende artikkel, men så fikk vi ikke vite så my mer en at du hadde dårlig tid og at to spillutviklere drakk øl. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er skuffa. Dette var for det aller meste vitsing rundt messejournalister som ikke klarer holde styr på intervjuer, en bitteliten smule småprat og en enda mindre smule håndfast prat om spillet dere skulle prate om. Underholdende artikkel, men så fikk vi ikke vite så my mer en at du hadde dårlig tid og at to spillutviklere drakk øl. Og spillet er enda så tidlig i utvikling at de ikke hadde sagt stort uansett. Jeg likte artikkelen meget godt jeg, og som en som opplever dette fra utsiden (altså ikke som noen stor fan av hverken Tekken eller Street Fighter) så fikk jeg da nok informasjon ut av dette til å danne meg et klarere bilde av spillet enn det jeg hadde i utgangspunktet - og det er jo hva en artikkel skal. At den er morsom er jo en hyggelig bonus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå