mcgroven Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Vi må vente ekstra lenge på det tredje spillet i actionserien. Les hele saken Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 mye utsetelser i spillbransjen nå... <_< Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kvar er NilsPils no? Han har sikkert ein inside-scoop om kvifor dette skjer. Uansett triste nyhende då eg hadde gleda meg stort til dette. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 mye utsetelser i spillbransjen nå... <_< Kanskje like greit. Så slipper vi å få alt på en gang. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er bedre at de utsetter spill, istedenfor å utgi dem uferdige. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Handler ikke om at det ikke er ferdig, handler om penger. Lenke til kommentar
AnxiousHH Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Synd, men off the record; nå har gamer blitt en skikkelig "ad-spammer" og reklame er noe vi alle (nesten alle) irriterer oss over. så kjære Gamer reklamene på sidene holder, men den popupen er unødvendig. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det beste med denne utsettelsen er at det mest sannsynlig ikke vil komme et nytt Halo-spill neste år. 343 Industries trenger arbeidsro om de skal kunne videreføre serien på en verdig måte. Når det gjelder Gears of War 3 klarer jeg lett å vente et halvt år til. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Godt poeng Leflus Når sant skal sies, er det alltid noe å spille med jevne mellomrom spredt utover de ulike platformene, så denne utsettelsen her tar eg med knusende ro. Lenke til kommentar
elculogrande Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Dette ligner på et litt uspekulert spill fra Microsofts side. En siste stortittel før Xbox 720 slippes for å tømme lageret for 360-er? Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Søren eller, Gleder meg likevel ekstremt til dette episke spillet. 1ern og 2ern er et av de beste som har kommet til 360 noengang Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Men i, gi f i en diger popup når jeg kommer innom gamer.no da, det holder med ordinære banner. Ellers er jeg ikke så deprimert over utsettelsen, henger langt etter på spillfronten ettersom jeg prøver å være ordentlig student.. MassEffect2, Mafia2, BioShock2, Alan Wake..og utrolig mye mer..jeez.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Verken skuffet eller overrasket. Ser ikke like mye frem til dette som jeg gjorde med toern, mye fordi det ser ut til å bli smør på flesk med antall spillmekanikker. Skal nok ha det, men det er mye annet jeg ser mer frem til. Portal 2, først og fremst. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Dette ligner på et litt uspekulert spill fra Microsofts side. En siste stortittel før Xbox 720 slippes for å tømme lageret for 360-er? Hva med Kingdoms og Kinect-titlene Project Draco og Codename D? Du har heller ingen anelse om hvilke andre spill MS planlegger å lansere til Xbox 360 i 2011 eller 2012. Når det er sagt så hadde jeg ikke hatt noe imot om det kom en ny Xbox i 2012. 7 års levetid er mer enn lenge nok for Xbox 360. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg vil nok si at er ny Xbox bør være på plass i løpet året 2012. 2011 blir for tidlig, men en mulig annonsering/hinting på neste E3 eller enn annen gaming- begivenhet ser jeg ikke helt 100% bort ifra. Gears 3 skal skaffes, selv om det er smør på flesk. En optimalisert versjon for en heavy PC hadde vært kulest. Endret 4. oktober 2010 av lyon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå